Snuppa's mamma Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Da er syklusen på 28 dager:) Vi hadde sex igår kveld, og jeg testet positivt el idag morges, men bør vi ha sex ikveld igjen da? Eller kan vi vente til imorra kveld?? Blir jo annenhver dag, har hørt det er best?? Siden mannens svømmere kunne vært bedre!! Ååå dette er spennende dere!! Reiser til tyrkia på søndag så da går hvertfall tida fortere fram til ikm;o)
Snuppa's mamma Skrevet 8. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2008 dytter litt for å høre hva dere gjør hehe:)
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Så spennende.. Krysser fingrene for at det ble full klaff
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Jeg ville hatt sex i dag, for kanskje egget slippes i natt..... :-P
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Jeg ville også hatt meg i dag. Fikk pos. el-test i dag og kommer til å hekke i vei både i dag og i morgen. I går hadde vi oss to ganger... Ene gangen fikk jeg til og med låne mannens pute under rompa! :-D I dag har jeg skikkelige el-smerter, kvalm, guffen og oppblåst. Føler meg ikke spes. attraktiv, men varelevering må til! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå