mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Og jeg trodde det skulle bli ny tilvenning... Men dengang ei. Han ble vist plassen i garderoben og ved bordet. Så fikk han legge matpakken i kjøleskapet. Deretter bar det ut, og derfra var det ikke behov for meg mer:o) Da var det bare futt og fart og hadet mamma. Ååååå nå har jeg go`følelsen..... Ikke riktig så god som i gamlebhg. men betraktelig bedre enn i første avd.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Deilig da! Sånn reagerte lille rosa også første dag på ny avdeling. Da ser man at de er i mer rett element! Spurte rosa her en morgen om hun heller ville være hjemme og kose seg, men; Neei, Josa vill i banehagen og leke med bana, svarte hun da:-) Da vet jeg innerst inne at vi valgte det rette for henne:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Ja det er godt når det går sånn:o) Jeg er fortsatt i tvil om jeg gjorde rett da jeg byttet bhg. Men det er ikke verre enn at vi kan søke gamlebhg, til høsten igjen:o) Men han virker fornøyd og glad så da må det jo være greit. I den gamle bhg. var de flinkere til å utfordre barna.... Og til å lære de å tro at de kunne flytte fjell:-D Det savner jeg litt kjenner jeg. Det høres så rart ut når jeg skriver det, for det høres jo ut som en bootcamp..... Men det var det ikke altså.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Tror det går seg til jeg. Dere fikk en dårlig start og den henger igjen i deg. Gi det litt tid, så ser du fort om Knerten har fine dager eller blir stille og innesluttet. Noe jeg nok ikke tror skjer, for han er liksom ikke av det slaget han sønnen din;-D Men prøv å tenke at dette er fortsettelsen hans også. Ting er i forandring hele veien, og det er nok også litt vanskelig å slippe den minste, mer enn de større barna. Og om ikke de klarer å utfordre ham nok i barnehagen, så gi dem tilbakemelding på det og gi ham utfordringer hjemme. Barn elsker det:-)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Så fint da!!! Ingenting er vel bedre enn at ungene trives =) Det kan vel ikke bli bedre enn det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå