Gå til innhold

Maxi cosi 9-18 kg el Hts Besafe comfort 9-18kg??


Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3

Anbefalte innlegg

Vi holder på å kjøpe nytt bilsete nå, men klarer ikke å bestemme meg for hvilket...

 

Htz, besafe combi/ comfort har vunnet alle forbrukertester i 2007 pga sikkerthet. Rett etterpå kom maxi cosi 9-18kg, som ikke har blitt testet på samme måten, men som er bestselger etter hts.

De koster akkurat like mye. 3499;- ( maxicosi har integrert base som følger med)

 

Noen som har kjøpt nytt sete nå?

Og noen med erfaring fra disse to??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt BeSafe Izi Combi X1 og er veldig fornøyde med den. Den tar mye plass i bilen, så det blir litt trangt på passasjersiden, men med stor bil går det greit. Litt kronglete å montere - vi handlet hos Simo Barnevognservice i Bergen, og de monterte. Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har besafe-setet til stortuppa på 3,5 år bakovervendt enda. Helt fantastisk supert sete. Litjmor skal overta det etter hvert. Synes ikke det er vanskelig å montere og det sitter kjempegodt i bilen. Anbefales:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har besafen og er ganske fornøyd, har ikke prøvd den andre, da..

men i denne prisklassen er nok alle stolene ganske bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at flere er fornøyd med BeSafe setet da! Tror nok jeg bestemmer meg for det!

 

Det er nesten det eneste setet som man kan ha både bakover-og forovervendt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har samme erfaring som tuppa og lillemor. Kjempe kjekt sete, og jeg synes heller ikke det er vanskelig å montere. Bare å følge bruksanvisningen til punkt og prikke, å vips så har man et sete som du ikke får rikket en millimeter!! Kjempe fornøyd, og kan stå både forovervendt og bakovervendt!

Men det var dyrt der dere handler. Sjekk rundt med bilextra o.l butikker. Betalte 2699 for mitt jeg. De butikkene som selger barneutstyr ligger skyhøyt i pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt tenkes at det er enkelt å montere, var ikke meningen virke negativ. :) Jeg har en mann som ikke spesielt praktisk anlagt, og det var han som uttalte at det var kronglete... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi kjøpt og montert BeSafe sete!

 

Men er det noen som synes at det sitter litt bratt? Vet det er 5 forskjellige sittestillinger på det, men synes de er veldig bratte i ryggen alle sammen..

 

Ellers et kjempefint sete og det var ikke noe vanskelig å montere når men følger bruksanvisningen til prikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...