Marlex Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Testa svakt positivt med cb på fredag, testa på ny i dag og da var streken nesten usynlig...!!! (negativ ville jeg tenkt hvis ikke jeg hadde en positiv fra før.) Brukte også billigstrimmel begge gangene, på fredag var den helt blendahvit, men i dag fikk jeg helt svaaaak svak strek. Skjønner ingenting, jeg!! Ingen mens, og symptomene med ømme bryster og murring er borte. Blir gal!!! Men det jeg lurte på var om noen har testa falsk positiv noen gang med cb? (Og når streken kom etter tiden har gått ut var dere gravide da?)
ann.kristin Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Tok du testene om morningen? jo lengre lagra urinen har vert jo høgare er hcg. Om du har lavt hcg so får du svakare strek. Dette leste eg vertfall på bruksanvisningen til graviditets testen.
♥♥♥ Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Heisann. Jeg tok først en test 2 dager før IKM som var positiv på ettermiddagsurin. Testa deretter 1 dag før IKM på morgenurin hvor streken var svakere. Var hos lege dagen etter, og snakket med han om dette. Han sa at testene ikke er bra nok til å vurdere mer eller mindre positiv. Jeg var redd jeg allerede var på tur til å miste, men han sa at positiv test var positiv test... Noe som også ble bekreftet da jeg tok test på legekontoret samme dag som IKM:). Er 11+0 i dag . Brukte testen First Signal jeg tror jeg...
Marlex Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Ja, jeg tok testene om morningen. Men nå er jeg helt i tvil altså! For noen dager siden hadde jeg supersterke symptom, jeg kjenner dem igjen fra sist jeg gikk gravid, men nå er de blitt svakere sammen med testene. Men får vel bare vente noen dager og teste på nytt...
Shiny84 Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 hva skjer med cb om dagen? jeg tok test om onsdag svaaaaaakt pos, samme torsdag, men da var det bare en sytråd strek, så ventet jeg til lørdag og da var den neg, helt blenda hvit, men i dag på morgen urin var den pos, ikke kjempesterk, men man så tydlig krysset. Ble så forvirret av dette så jeg dro til legen, og der testet jeg NEG....igjen.... kanskje den slo ut på morran fordi da var den høyere hcg konsentrat? skal tilbake til legen til ons. ( fikk ikke ut noe blod av meg heller så der røyk den muligheten) har aldri opplevd at cg har vært feil før, heller ikke at de har blitt pos etter så så lang tid... er de neg så er og forblir de blenda hvite
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Testene kan ikke vise falsk positiv. Positiv er positiv enten streken er svak eller sterk. Hormonet HCG lages bare hvis du er gravid så vidt jeg har forstått og det er HCG graviditetstestene påviser.
Kickie Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Jeg testet positiv og fikk mensen et par dager etterpå. Legen min mente det mest sannsynlig var snakk om en "kjemisk graviditet". Dvs at det befruktede egget bare ehh "bumper borti", men ikke fester seg. Det vil da i noen tilfeller produseres nok hcg til å slå ut positivt på en graviditetstest. For meg ble dette en grunn til å ikke teste før etter IKM de andre månedene.
Shiny84 Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 mye rart, må sitte helt til i morra å lure, off holder på å gå ut av mitt gode skinn, hi hi, tror ikke det finner mer utålmodige pers en meg alså
Marlex Skrevet 10. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. september 2008 Den der sytråd streken fikk jeg også! Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro lenger. Tester fremdeles veldig svakt, så vidt synlig strek, men ingen mens. Cb Har jeg bare gitt opp å bruke, så nå går det i alle slags typer tester! Ska ta cb digital på fredag eller lørdag, og hvis den er neg, da gir jeg meg ende over!!! He he..;-) Men: Testet ikke positiv med cb digital før jeg var 5+0 sist. I dag er jeg 4+5, så vi får se... Ønsk meg lykke til, og takk for alle svar!!:-)
supernint Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Huff...nå ble jeg litt redd selv. Fikk positiv cb digital på mandag. Skal til legen for å få det bekreftet i dag. Men enn hvis den blir negativ da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå