Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Ja,så er det å feire da.Feire han lille trassen vår.Hjelpes meg han er blitt "vanskelig" i det siste....!! Men det går over,ikke sant?? Jeg finner ikke rette "kuren" mot trass jeg.Trodde jeg fant den Fredag,men neida...Jeg kan uansett ikke gå å vaske hele dagene kun for at han skal holde seg grei...he he... I dag har jeg mye å gjøre.Ble ikke gjort noe i går..Tenkte lage krone,men har glemt å kjøpe papp...Lagde en bitteliten en i går,til minnehylla.Men må vel finne noe engnende å lage av. Nå er det å lage kake innimellom rydding og pynting av ballonger. Å bursdagsbarnet,vell han sover enda han.. Hipp Hurra for Trassegutt!!! Ha en fin dag i sola,hele gjengen! Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hipp hipp hurra!!! Gratulerer med trassetrollet - det går over den trassen, jeg lover! Håper dagen blir fin, og tenk, at dette er en ny dag, som er trassetrollet sin.......bare hans:-) Og jeg skal jammen ta meg litt kake og feire ham jeg også:-)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Takk takk =) Ja,den trassen tok kaka i dag.For å si det sånn...huff altså.Selv om jeg må le av det også ;o) Dagen ble så fin at.Varm og god.Vi har fått sommern tilbake her. Å jeg sender varme og sol ned til dere som trenger det =))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 FInt å høre om dagen deres:-) Og ja takk, her er det høst høst høst!!! Så litt sol tas imot med takk:-)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Tror jeg sendte for mye.Har kun ei stripe lys....langt der borte.... Å hvem kan stole på værmeldinga etter dette???
♥Snulder Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer med med gårsdagen til lille trassen din!!!!
Gjest Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Gratulerer med overstått bursdag til Trassetroll :0) Det ble litt av en aktiv dag for både guttunge og mamma hørte jeg :0)
Gjest Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Takk til dere også. Ja,det ble jo litt feiring...Male sjokoladekake på veggen,knuse vindu i hund huset,osv osv....Tro hva det blir neste bursdag....;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå