Gå til innhold

Doffine!

Mamma'n til A&L&J! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei Doffine! :)

Så du hadde svart på et innlegg her, og ville bare si hei! :) Hvordan går det med deg?

Var inne på bim for et par år siden som "mamma med lillemy i magen" - eller noe sånt! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titt tei..... her er det bra;) venter på spiren enda..

MÅtte skrive litt støtte til gojetna mi trultemora her inne, ellers er jeg på bim stort sett;))

Skrevet

Ja, uff - stakkars trultemora! forferdelig...

Synes det var så koselig å se deg igjen, her bakes fortsatt både bollene dine og linsekaka di!! Namnam!! :)

Krysser fortsatt fingrene for deg!

Skrevet

Er tragisk det med venninna hennes.. så jeg stiller opp detjeg kan;)

Bra å høre at bollene er gode;) Linsekaka er jo noe for segselv... hm.. lenge siden jeg har bakt den....

Vi har kjøpt oss hus nå, så vi flytter om to uker;)))

Skrevet

Å, så koselig!! :) Herlig med nytt hus da!

Alt bra med Doffen? Lille søte vovven!!! ;)

Mandag er en fin linsekake-dag! ;)

Skrevet

Blir så deilig å komme seg vekk og ut fra blokk... og ikke minst alle regler som en må følge.. Endelig en egen hage;)))

Doffen har det som plummen i egget. Vi har kjøpt en hund til... samme rase, men andre farger;))) Nemi... verdens staeste kvinnfolk!!

Ligger bilde av henne som valp på profilen min;)

Jeg klarer ikke å lage så mye kaker om dagen.. skadet armen min i vinter og selvfølgelig måtte det være høyre armen... så jeg er sykmeldt enda og opptrening tar lang tid... Kansje prøve med en linsekake;))) tihi

Skrevet

Uff, stakkars! Hørtes ikke noe særlig ut med arma di! Håper den er på bedringens vei!

Men da er det jo deilig å ha to av de nydeligste hundene i verden og kose seg med!! Herlighet, Nemi var jo helt utrolig skjønn!!!

Sukk, tror jeg blir nødt å skaffe meg hund allikevel.. Har sagt at jeg ikke vil ha hund,men kjenner jeg begynner å snu på den... Må jo være lov å ombestemme seg!! :)

Stemmer, du bodde i blokk!! Ja, da blir jo overgangen enorm!! Tenk - å ikke måtte ligge våken om natta for at naboen har fest!!:)

Skrevet

Jeg skal ha ny mr av armen ganske snart.... ble operert for 6 mnd siden, men det gjør enda vondt, noe det ikke skal gjøre.. men framover går det;)))

Nemi er ei mega bølle... hehehehehe... men alikevel verdens snillieste;) Og doffen elsker søstra si over alt... Han er som han alltid har vært.. passer på.

Er alltid lov å ombestemme seg;))) Vil jo anbefalle den rasen jeg har da;)) Er en gladrase som krever ganske lite... de er like glade for små turer som lange turer...

Jeg gleder meg såååååååååååååå til å faktisk kunne ha på morgenkåpe en lørdag morgen å gå i hagen med hundene.... Vaske klær døgnet rundt... dusje når JEG vil.... bake, bråke og hundene løpe rundt uten at noen hører oss;)))))

Skrevet

Å, tenk så herlig det blir!! :) Eget hus er et must!! Hehe.. ;)

Hvilken rase er Doffen og Nemi? Vet jeg har hørt det flere ganger, men hukommelsen er desverre ikke som den engang var, hehe.. ;)

Arma di høres ikke helt bra ut, ikke sikkert opr var vellykka da? Uff, håper det går seg til! :)

Skrevet

Doffen å Nemi er cavalier king charles spaniel;) Jeg har alzeimer light... hehehehehe.. ble plutselig bærre når jeg fylte 31 .... hahahaha..

Jeg håper armen blir kjappere bedre.. er kjedelig å ikke kunne gjøre som en vil... Men det går seg til;) Tar bare litt tid;)))

Men leste noe legner ned om at du har celleforandring?? og at du har blitt gravid igjen?? også sier du ingenting.....fnis

Skrevet

tjihi, ja der ser du!! så deg her inne, og vips! var alt annet glemt! ;)

(Peier å si at jeg antakeligvis fikk hjerneskade under forrige fødsel, hehe- etter det har det bare gått nedover) Stemmer, cavalier var de!! Nyyyyydelige vovsene!! :)

Ja, er visstnok gravid (i føgle en cb digital som visstnok er like sikker som banken) - "gravid" kom fram før det hadde gått 1 minutt!! Og ja, celleforandringer - grøss.. Av moderat til alvorlig grad! Må bare klare å sortere tankene her nå... Lille snuppa er nå blitt 25 mnd, og Lille gutt er 8 mnd... Forventa termin denne gang (i følge babyverdens terminkalkulator) er da rundt 14. mai, og da er Lille gutt 16 mnd... SHIT!! Travelt nok med disse to, er bare 17 mnd mellom de!

Og stakkars sambo, sitter på kjøkkenet og leser avisa, helt blek!! Hihi, han er nok mer sjokkskadd enn meg!! ;)

Skrevet

Tihi... er jo ganske liv i leiren da ja.... Men om du klarer tre tette så er jo det flott.. Og velger du noe annet så , er det jo også et sterkt valg å ta.. Men regner med du vil beholde... Leser jo det mellom linjene;))) Uansett hva du gjør så vil hvertfall jeg støtte deg;))) Er jo ganske kjedelig å ha det med celleforandringer hengende over seg.. Mamma og tanta mi har hatt det begge to.. De fjernet livmorhalsen med laser og er helt friske etter det;)) Og du vil jo bli holdt nøye med under svangerskapet... Syns jeg ser den hvite bleke mannen.... tihi...

Men nå skal jeg pakke ned litt mer saker her... før jeg skal kjøre til trultemora;)) jeg er på bim daglig... sjelden på dib, men bare rop, jeg får beskjed;)))

Stoooooooooooooooooooooooooor klem

Skrevet

Godt å høre at det går bra! :)

Hehe, ja - tror kanskje det blir nr 3... Hehe, vi får se! Føler meg som en 14tis her jeg sitter! ;)

Kos deg med pakkinga, og gi trultemora en klem fra meg!! Kommer vel tuslende inn på bim igjen jeg også.. ;)

Vi snakkes!!

Stooor klem tilbake!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...