AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Snuppa hadde høy feber uten andre symptomer i helgen, og jeg mistenkte den 4. barnesykdommen. Ganske riktig er hun feberfri i dag og det har begynt å komme røde prikker i panna og ansiktet. Holder henne hjemme fra bhg i dag, for synes ikke det er bhg ansvar og følge med på utslett og almentilstanden til barnet mitt når hun ikke er helt i form.. Men hun er jo ikke smittefarlig.. Hvor mange dager har dere holdt deres hjemme etter at utslettet kom..?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Med en gang feberen er borte kan man sende barnet i bhg. Men siden det er første dagen uten feber skjønner jeg at du vil holde henne hjemme. Er formen hennes god i morgen, selv om hun har utslett ville jeg sendt henne. Jeg jobber selv i bhg og har en oversikt over sykdommer og ant dager hjemme osv hengendes på jobben. Der står det dette. Dvs er allmenntilstanden god og feberen borte, så kan du sende i bhg. =)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Takk for svar! Måtte forsvare litt for meg selv at jeg var borte fra jobb i dag kjente jeg..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå