Lykkelig g~g~j Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 til minien på 1 år??? noen med erdfaringer???
Lykkelig g~g~j Skrevet 8. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2008 erfaringer gjerne ;-)
Nit@™ Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg har alltid brukt elektrisk tannbørste til mine fra de var ca 1 år. Synes det blir bedre. Det er bare å prøve det. Pleier å la de bli vandt til den først. Sett på en børste som det ikke er så farlig med, la h*n pusle på med den f.eks når du bytter bleie. Så h*n blir vandt til duringen, og så lenge det sitter børste på så er det ikke så farlig. Når h*n er vandt til duringen går det som regel greit. Prøv litt med elektrisk og tannbørsten i starten. Du må altså starte litt smått ;o)
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Det var en god idè.. Kanskje snuppa liker å pusse tenner litt bedre da... Bruker du bare sånn man kjøper på matbutikken eller?
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 hmm. kanskje det kan være løsningen? Sliter fælt med tannpussen til lillemor på 13 mnd. Hun illskriker, med munnen hardt knepet sammen! Og alle 11 tennene MÅ jo pusses!! Er en kamp hver eneste kveld! Har en sånn tannbørste i silikon som man trer på pekefingeren,. Har bedre kontroll da. Hun kan godt sitte med en vanlig babybørste i hånda og "pusse" selv, men når jeg skal pusse er "helvete" løs igjen...
*TINCO* Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Går kjempefint! Spurte tannlegen min om det og han sa det ikke var noe problem, men den kunne føles for stor for noen barn...
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Så fint da..Hvis snuppa ser tannbørsten min eller samboer sin (den er elektrisk) så skal hun ha den.. hehe... Får kjøpe en sånn søt en til henne da....
Piri Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 vesla har en sånn disney sak med prinsesser på. Den pusser i ett minutt så spiller den litt musikk. Har en regel om å pusse til det spiller oppe og pusse til det spiller nede. Går som en lek. Tannlegen sier det er hipp om happ om man bruker elektrisk eller vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå