Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Mine følelser for sambo har sakte men sikert forsvunnet. Jeg skulle gi ham 5 grunner til hvorfor jeg elsker ham. Jeg måtte tenke lenge og til slutt bare fant jeg på noe. Han er verdens snillest person, tar godt vare på meg hvis jeg er syk (og ellers og) og han er en fantastisk pappa for sønnen vår. Er det noen som har opplevd det samme? Vi har flyttet ganske lagt fra foreldrene mine, så jeg kan ikke bare flytte ut for en periode heller. Jeg vet jeg bør/må snakke m ham, men jeg hater sånt. Håper virkelig noen kan hjelpe meg.
du og jeg og vi to Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg står oppi noe av det samme, men her er det mannen min som har mistet følelsene for meg. Han har latt det gå så langt at han har innledet et forhold til en annen, og jeg aner ikke om vi noen gang vil finne tilbake til hverandre. Vi skal til familieterapeut nå, og det er i alle fall en start. Jeg skulle bare ønske han hadde fortalt meg dette for lenge siden, så kunne vi prøvd å finne veien tilbake sammen, før det gikk så langt. Jeg synes du bør snakke med mannen din, mens du ennå har muligheten. Det blir ikke noe lettere ettersom tiden går. Få hjelp av f.eks familievernkontoret til familieterapi, til enten å finne tilbake til hverandre - eller til det motsatte. Men ikke la han går rundt i blinde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå