Sauen Shaun Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Har babyene deres blitt roligere rundt termn og etterpå? Er en dag over termin og de siste dagene har det for det meste vært bare smådult i magen. Regner med at veslejenta har liten plass, men blir litt bekymra likevel. Hvordan er bevegelsesmøsntret hos deres små?
julibaby2 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 en dag over her også. Min er også blitt roligere. Faktisk siden han la seg ned i bekkenet forrige mandag , da ble det roligere, og litt mindre kynnere. Men ellers er formen helt pyton. Mye sting/stikk i magen og øm. Dårlig i bekkenet og framtung , med verk i ryggen. Men ellers har jeg det bare bra, gleder meg til å få det overstått. Lykke til videre alle sammen. Klem fra meg.
Skattimagen<3 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Her er det også veldig stille og rolig.... bekymrer meg men har vært til sjekk og allt er jo bra=) Men er forferdelig gå overtid, blir mye grin til sambo om hvorfor han ikke vil ut!! Hehe... Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå