30.05.07 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg har gått på Cerazette i litt over et år nå, og har i og for seg vært fornøyd helt til jeg sluttet å amme da mini va 13 mnd..Nå har jeg hatt blødninger 3 uker i strek - utrolig irriterende. Noen som har liknende erfaring? Jeg har fått tilsndt ny resept på Cerazette, men vurderer om jeg heller skal slutte på de og få resept på nye piller. Kan jeg gå rett fra Cerazette til nye eller må jeg ha et opphold i mellom? Noen som vet?
Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 fikk mensen 2 ganger i mnd med de. kasta de og angrer ikke på det. vet ikke om du kan starte rett på en annen.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Blødde i 3 mnd sammenhengende av de. Da slutta jeg på pillene.
30.05.07 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 Ok, tror nok jeg slutter på de jeg og da ja..Orker ikke disse blødningene i lengden.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 hadde 14 dager uten mens og 14 dager med mens..det begynnte etter jeg slutta å amme..prøvde i 4 mnd for å se om det gikk over,men endte med at jeg kasta pillene og resepten..
hellohello:-o Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Hadde blødninger i nesten 4 mnd, maks en uke opphold ad gangen. Gikk til legen fikk ny resept på p.piller. Yasmine, slutta og blø med en gang men nå 14 dager etterpå fått skikkelig mens. Men det er vel bare pga innkjøringen på de. Man bør ikke ha opphold, kan begynne på p-piller dagen etter du har tatt cerzette...Står også i bruksanvisningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå