Gå til innhold

Fy for ett smertehelvete!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg visst hvor vondt det var å ta mandlene så hadde jeg aldri i livet tatt dem!!

Er nå på den tiende dagen og smertene blir jo ikke borte:(Og den forferdelige stanken og smaken man har i munnen etterpå:(

Savnen av å kunne tygge mat og drikke masse i en gang istedenfor små slurker om gangen:(

Det må vel snart bli bedre nå vel...Har bestemt meg for at på fredag er det best jeg er helt bra igejn for da skal jeg ha biff,ris,salat og saus og masse brus...!!!!

Bare ett lite syteinnlegg ifra meg på morgenkvisten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er forferdelig å ta mandlene! Føler virkelig med deg! Er lov å syte litt :) Du blir vel snart bra nå som du har lidd deg gjennom 10 dager! God bedring! Håper du får biffen din på fredag!

Skrevet

Du, om du fortsatt har så store smerter synes jeg du skal kontakte legen din. Jeg hadde det likedan da jeg fjerna mandlene for noen år siden, og det endte med infeksjon i operasjonssåret. Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen, samt lukta/smaken! Om det er infeksjon bør du får antibiotikakur så snart som mulig!

God bedring!

Skrevet

Var på legevakta natt til lørdag for jeg begynte å blø og kaste opp blod...der ble det ikke påvist noen infeksjon...

Er nok sårhinna som blør litt...Tror det er mer smerter jo eldre man er når man tar mandlene...

Skulle tatt dem for mange år siden hadde jeg hatt en lege som var riktig i hodet...så fort jeg byttet lege så sendte han henvisning med en gang og 2 uker etterpå ble jeg operert...

Takk for alle de gode ordene:)

Skrevet

Vet hva du mener, det er absolutt ikke godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...