Gå til innhold

Mye stikkinger og vondt nederst i magen. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 33 i morgen og har de siste dagene ikke vært bra :(

I tillegg har jeg hatt veldig mye stikkinger og vondt nederst i magen ved hurtige bevegelser, vridninger, reiser meg for fort opp og ved løft. Har jo hatt dettee tidligere i svangerskapet også.. men det begynner å bli en stund siden. Har veldig dårlig samvittighe da jeg har valgt å være hjemme fra jobb i dag- jobber fortsatt 100 % som kroppsøvingslærer og merker at kroppen er sliten nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg:)

Forstår godt hva du mener.Kjenner meg igjen i både smertene du beskriver og i den dårlige samvittigheten ved å ikke gå på jobb.Jeg jobber også 100% enda og er i uke 30.Har så langt klart meg uten å være borte,men kjenner at jeg har frykltelig lyst av og til.Sliter med nattesøvnen og masse kynnere og disse stikkningene både nederst i magen og langs ribbeina.Men så tenker jeg:"det er jo bare 7 uker til permisjon,det klarer jeg".Men det er sikkert dumt av oss dette,det står jo overalt at man skal lytte til kroppen sin.Og siden du er kroppsøvingslærer kan jeg tenke meg det begynner å bli tungt ja,så du burde absolutt ikke ha dårlig samvittighet.Det er forresten ikke mange som jobber 100% helt frem til permisjonene heller lenger har jeg fått inntrykk av.

Lykke til iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...