GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Eg er idag akurat 16 uker på vei:) har lett etter livmora siden uke 12, og nå har eg endli funnet den, å er sikker på at det er den. Eg er førstegangs så vet ikke helt hva eg skal kjenne etter helle, mn nå er det helste nøtt til å vær den:) endlig Den begynner på en måte å stå noen få millimeter ut:P rett oppforbi der som kjønnshåra begynner, den er litt har, kjenner at den står litt ut når eg står og. Kjenner på en måte ett lite avtegnet område når eg ligger på ryggen å kjenner etter, ekstra mye om morningen.. Det må vel være den det:) Noen som husker om det var no lignenes rett før de fikk mage? håper ikke det er lenge ijen nå
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2008 ingen?
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg kjenner livmora mi, er 12 uker. Det kjennes ut som et hardt område rett over skambenet (håret slutter her). Før graviditeten var det mykt der, kunne trykke fingrene langt innover i magen, det kan jeg ikke nå. Hvis du er 16 uker, skal du nok kunne kjenne livmora di godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå