Gå til innhold

hjelp meg! please.. skikkelig dilemma!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ett problem.. fant nettopp ut at jeg er gravid. problemet er det t jeg har hatt sex regelmessig med eksen min, som oxo er faren til mitt barn på 3 år. Men jeg har også hatt sex med en annen, to ganger på samme natt! han fikk ikke utløsning inne i meg! kan det være noe sjnse for at han andre er faren?? (håper ikke det men)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er jo en viss fare..... om det var i perioden du kunne hatt EL?

Skrevet

ja, det var det! men da er det bare en ting og gjøre for meg.. ta abort! jeg som hr prøvd såpass lenge på og bli grvid med eksen,og dumme dumme meg måtte selvfølgelig rote meg borti det!

Skrevet

Har du prøvd å bli gravid med han uten at han vet det?

Skrevet

eksen min vet det! vi har prøvd begge to!

Skrevet

Tenk å ta abort fordi det er en sjanse for at det er en annan mann sitt barn, så du skal ta abort og så prøve videre med din eks.

Håper karma ordner opp i dette.

Syns du skal tenke deg om jeg. Og jeg skjønner ikke hvorfor du skal få et til barn med en eks. Er det fordi du trenger mer penger fra staten? Har du ikke krav på overgangsstønad lengre?

Skrevet

jeg jobber! eksen min jobber! Vi trenger ikke penger fra staten! vi er ikke sammen akkurat nå av personlige grunner! Men vi vil prøve og vi vet at vi elsker hverandre! han vet jeg ønsker meg barn og han vil vi skal gi sønnen vår ett søsken! så vi blir snart smboere igjen! men ikke hvis dette ikke er hans barn!!

Skrevet

Så da har du på en måte vært utro, og tar abort siden du er redd for det ikke er hannes barn.....

Hadde jeg vært ham ville ikke jeg hadd deg

Skrevet

Her er det umuli og si hvem som er faren. For det kommer sædceller uansett om han ikke kommer inni deg. Her må det dna test til for og få svar.

Skrevet

Mener ikke å være slem her, men hvis du og exen har prøvd lenge og ikke fått det til og du vips! blir gravid når du har hatt deg med en annen, så ville jeg tro det var en reell grunn til å være bekymret!

Skrevet

Får håpe du ikke smitter ham med en kjønnssykdom da... Fatter ikke at du har hatt sex med andre når du *vet* at dere skal bli samboere igjen... Og litt skummelt at voksne folk ikke vet at det kan bli barn, selv om mannen ikke kommer inni...

Skrevet

Jeg har vært i akkurat samme situasjon som deg bare kansje enda verre jeg hadde vært utro å det kunne både være kjærsten min og en annen.

Tok abort siden jeg ikke visste hvem faren var + at jeg hadde spiral da jeg ble gravid så det var jo ikke meninga at jeg skulle kunne bli gravid.

Men vil bare fortelle deg at du ikke er den eneste som har vært i den situasjonen selv om alle disse prektige dib damene synes du er ekkel og grisete som kan finne på å ha sex med flere enn en mann.

Skrevet

Selvfølgelig kan han andre være faren. Du VET at dere hadde sex i perioden da du hadde eggløsning, likevel ringer det ingen bjeller? Skremmende.

Skrevet

Herregud så latterliger dere er! "ÆSJ" "du var utro" "håper du har smittet han meg kjønsykdommer oxo" Hva faen er det med dere a?

min eks! Var utro mot meg hver dag i ett halvt år med min daværende BESTE venninne! og flere!! han flyttet for ett år siden!

Vi har nå tenkt å prøve igjen! jeg sku begynne å stole på han.. osv.. det gjorde jeg.. men så fant jeg ut en ting til.. jeg ble jævlig såra! IGJEN! dro på byen.. møtte en gammel venn.. Hadde sex med han den natta for og føle meg bedre kanskje.. Eksen har gjort meg såpass mye vondt men enda vil jeg prøve med han! ike spør hvorfor! Derfor skjedde dette!

Ja, jeg vet noen har blitt gravide selv om mannen ikke fikk utløsning! Men lurte vel egentlig på hvor stor sjanse det er.. Nå skal jeg til gyneokolog på Onsdag, håper han sier jeg er lengre på vei enn jeg trur:) Dere kan bare være så motbydelige dere vil, men alle kan ikke være like "prektige" som dere trur dere er! Fysj! bryr meg ikke om åssen dritt dere slenger ut for dere vet ikke hele historien bak dette!

Skrevet

Her er spørsmålet fra det første innlegget ditt: "kan det være noe sjnse for at han andre er faren?? (håper ikke det men)" Dette har du faktisk fått svar på. Spør heller om hvor mange her inne som har "hoppe-av-i-svingen"-barn, kanskje dette vil gi deg svaret du er ute etter.

Skrevet

Du er utrolig naiv. Skjønner ikke hvorfor du vil være sammen med en mann som synker så lavt. Da vet du hva du har i vente. Men dette ufødte barnet er ikke skyld i deres feil. Bare så du er klar over det.

Tenk deg nøye om du.

Skrevet

trir du ikke jeg vet at det ikke er barnets feil eller? hva er vitsen liksom?

jeg vil heller ha to unger med samme mann enn to unger med to forskjellige når jeg ikke er sammen m noen av dem! Vet jeg sku tenkt på det før jeg hadde denne one night stand!!!

Skrevet

jeg var utro og hadde sex med en fyr da jeg hadde eggløsning, ble gravid og det viste seg at han som var kjæresten min da var faren, etter dna tester, og vi hadde omtrent ikke sex i den perioden. så alt går ann, det er håp for deg HI :)

Skrevet

Takk for ett normalt svar! :)

Fant ut på babyverden nå på terminkalkulatoren at siden jeg hadde mens den 5 aug. så sku jeg ha eggløsning CA 20 August.

vet det kan være tre dager før eller tre dager etter.. det min gyn, sa en gang hvertfall. Men uansett hadde jeg sex med han andre den 24! Men eksen har jeg hatt sex med hele tiden omtrent.. så ble litt mer sikker men selvfølgelig, man kan ikke være 100% sikker før en DNA test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...