Gå til innhold

Noen som har opplevd urinveisinfeksjon rundt uke 19-20? Samme som 2.tri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Var på legevakten i kveld.. pga av syke smerter i underlivet.. det kjennes ut som om urinblæra eller egstokkene holder på å sprenge.. har hatt det av og på i to dager men i kveld ble det helt ekstremt.. Ringte føst føden.. fikk beskjed om å dra på legevakten.. På legevakten fikk jeg værdens mest arrogante lege.. leverte en urintest, tomin etterpå fikk jeg en resept og stempelet UVI. Sporte om jeg trenegte ta det med ro... Nei... fikk jeg til svar... Han var mer intreserti å få meg avgårde en å svare på spørsmål..

Kjennes jo ut som om det holder på å sprekke der nede.. utolig vondt.. vondt å stå,gå sitte, ligge... Er det sånn det kjennes ut med UVI som gravid??? Svir ikke når jeg tisser.. må ikke mer på do en vanlig føler jeg.

Det som gjør at jeg blir mest skeptisk er at di siste urinprøvene jeg har hatt har blitt sendt til dyrkning, fordi det har sett ut som UVI.. men det har ikke vært det... Bare forurensning.. så jeg lurer på om den arogante legen har bare sett "antydning til UVI" og send meg hjem fordi han ikke gidder å sjekke.

Sambo klikket helt i bilen på vei hjem pga av oppførselen til denne legen.. Han sporte ikke hvor jeg hadde vondt.. var ikke intresert i å høre hell... Var vel mest intresert i å komme seg hjem tenker jeg...

Føler meg helt overkjørt og usikker på om det er dette jeg har.. er det isåfall helt trygt å hoppe rundt som vanlig (ikke at jeg kan pga av smertene).. men syns det her var så merkelig..

Erfaringer???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...