Gå til innhold

Noen som vet hva dette er?? Samme som 3. tri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen har sunket litt,og føler den forandrer seg bare på noen dager.. Har hatt skikkelig stikkinger nedentil , og vondt i skambenet og ryggen.

Får som regel skikkelig smerter i magen på kvelden, deler av magen blir skikkelig stram, men ikke hele.. også er det skikkelig vondt øverst på høyre side..

noen som aner hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sansynligvis babyen som har sunket og driver å fester seg, det kan kjennes ut som en tung stikkende smerte.

når magen blir stram er det kynnere, og det strekker og tøyer fordi magen vokser, og kynnerene gjør klar til ekte rier når tiden er inne for fødsel.

Står ikke hvor langt du er på vei, men jeg regner med at magen er stor siden du også har lagt inn dette på 3 trimester.

Vondt høyre side kan være fordi babyen klemmer litt under ribbbena.

Alt dette virker som det samme jeg plages av, og jeg har 6 dager igjen til termin.

Stikkningene er sansynligvis modning av livmortappen.

Hvis du er usikker kan du altid snakke med føden, de svarer på sånne spørsmål, men jeg tror alt er normalt.

Lykke til

Skrevet

Tusen takk. Tror du det er kan være et tegn på at fødselen snart kan nærme seg??

Skrevet

Hvis du er førstegangsfødende, så trenger ikke fødselen å nærme seg helt enda. Det kan nok gå noen uker til skal du se :D

Jeg vet jo ikke hvor langt du er på vei..

Skrevet

det er jo lov å håpe.. hehe

er i uke 33 nå,men skal på ny ultralyd.mye som tyder på at jeg er mye lenger på vei.. *håpe håpe*

Skrevet

Det er i hverfall godt tegn på at alt er i rute

masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...