Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Hvis jeg hopper over de hvite pillene på brettet, kan jeg likevel være trygg på at de fungerer som de skal? Skal på romantisk ferie denne uken, reiser på tirsdag, og imorgen begynner de hvite pillene. Gidder ikke å ødelegge ferien med det liksom. Kan jeg bare ta de hvite når vi kommer tilbake da?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Du kan hoppe over sukkerpillene og gå rett over på et nytt brett for å utsette mensen, men da fortsetter du på dette brettet som normalt. Tar det ferdig. Har hørt at p pillene ikke er like sikre når man utsetter mensen med dem. Men det har jeg bare hørt her inne. Jeg snakket med legen min her om dagen, hun sa at jeg trygt kunne utsette mensen både 1 og 2 ganger. Men sa ingenting om at sikkerheten ble dårligere..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Dersom de er "sukkerpillene", så gjør det ingenting. Jeg vet ikke hvilket merke du tar, og hva som er forskjellen på de ulike fargene. Men jeg vet at noen merker har piller("sukkerpiller") på det som er egentlig pillefrie dager. Og de dagene kommer jo mensen. I så tilfelle trenger du ikke ta dem etter at du kommer hjem heller. Men jeg kan ikke forstå hvordan det å ta en pille for dagen kan ødelegge ferien..... Og dersom du kutter å ta piller med virkning, så er du ikke sikret. Du kan bli gravid, da. Det var egentlig et rart spm, dette......
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Jeg mente sukkerpillene. Vil ikke ha mensen i ferien vår var det jeg mente men vil ikke bli gravid igjen heller siden jeg har en liten på 6mndr nå. så om jeg hopper over disse og rett på de vnalige, bør vi da bruke noe annet i tillegg, eller er det sikkert?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Det vil jeg tro de er:) Jeg har aldri utsatt mensen. Jeg gjorde det på en annen måte, da jeg brukte p-piller. Jeg avsluttet brettet tidligere, for da var jeg ferdig med mensen til ferien(eller hva det enn var jeg skulle). Da slapp jeg å kjenne på mensensymptomer i ferien, som hevelse i kroppen og i magen osv. Og pillene virket da hvertfall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå