Gå til innhold

noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen av dere kan hjelpe med egne erfaringer, jeg fikk et barn i slutten av januar i år, og fikk igjen mensen i august og hadde sex den dagen jeg hadde eggløsning, skulle hatt mensen forrige søndag, altså for en uke siden.. noen som tror jeg kan være gravid? tørr ikke ta en test.. redd for hva svaret er egentlig blir.. takk på forhånd for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo bare ta en test:) så finner du det ut, er jo mulig du er gravid:)

Skrevet

det er alltid en mulighet for at du er gravid,men trenger ikke være det..

hvis du bekymrer deg mye, kan det også ha innvirkning på om du får mensen eller ikke..

ville tatt en test om jeg var deg..

lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...