Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Har blitt invitert på date neste helg av en jeg har kjent siden barndommen. Jeg hadde sett for meg kino og middag eller noe sånt, men neida.... Min første date blir fjelltur Hehe..... gleder meg jeg, selv om jeg ikke hadde sett for meg noe helt annet
Kosel Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Mye bedre det da! Kino er en dårlig første date klisje. Man får ikke pratet sammen eller noe. Da er det bedre å lage middag hjemme og leie en dvd feks. Syntes fjelltur hørtes midt i blinken ut jeg. Får man pratet masse, trimmet og kan jo lage istand masse godsaker som kan spises kaldt. Pakk det i sekken og lag DEN pikniken - super trivelig!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 kos deg. hadde lyst på fjelltur date sist helg, men gikk ikke - desverre!
Korse76♥ Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Det hørtes jo superkoselig ut! Originalt og viser jo at han vil gjøre noe for å utmerke seg - God tur :-)
Groosalugg Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Første daten med min kjære dro vi på fisketur og det ble napp for min del.hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå