balsam Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 ida skal utredes for dette nå, og alt tilsier at hun har det... hvordan er det med denne slangen nedi magen ved utredninga, er det vondt for dem? er den i veien? må vi være på sykehuset mens den er i magen eller får vi være hjemme? mange spørsmål her... hihi hvor fort etter medisinene merket dere bedring?
4skatter Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Hei, jeg har ikke godt svar til deg... Datteren min hadde reflux. Hun kunne være hjemme med sonden, ikke vondt men ekkelt å få den ned, og var litt i veien... Fikk Losec som medisin... og den funket ikke... Eneste som funket var å spise mer solid mat når hun ble litt større... Nå har babyen min også reflux men jeg gidder ikke utrede henne engang... Får heller holde ut litt, selv om jeg bader i gulp...
balsam Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 ok! takk!! dette er da 3 åringen som skal utredes, så jeg antar at det ikke går over av seg selv etter så lang tid..? hun vegrer seg for mat som ikke er most, og hun har myyye ubehag i magen og klager ofte på at hun får vondt i halsen og magen etter mat.. har alltid lagt på seg godt fra fødselen, men krevde mat OFTE!! men det siste året har hun blitt tydelig tynnere, og har kun lagt på seg 400 gram det siste året...=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå