Gå til innhold

noen her med barn med reflux?


Anbefalte innlegg

Skrevet

ida skal utredes for dette nå, og alt tilsier at hun har det...

hvordan er det med denne slangen nedi magen ved utredninga, er det vondt for dem? er den i veien? må vi være på sykehuset mens den er i magen eller får vi være hjemme?

 

mange spørsmål her... hihi

 

hvor fort etter medisinene merket dere bedring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har ikke godt svar til deg... Datteren min hadde reflux. Hun kunne være hjemme med sonden, ikke vondt men ekkelt å få den ned, og var litt i veien... Fikk Losec som medisin... og den funket ikke... Eneste som funket var å spise mer solid mat når hun ble litt større... Nå har babyen min også reflux men jeg gidder ikke utrede henne engang... Får heller holde ut litt, selv om jeg bader i gulp...

Skrevet

ok! takk!! dette er da 3 åringen som skal utredes, så jeg antar at det ikke går over av seg selv etter så lang tid..?

 

hun vegrer seg for mat som ikke er most, og hun har myyye ubehag i magen og klager ofte på at hun får vondt i halsen og magen etter mat..

 

har alltid lagt på seg godt fra fødselen, men krevde mat OFTE!! men det siste året har hun blitt tydelig tynnere, og har kun lagt på seg 400 gram det siste året...=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...