Annette78 Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg tror valget mitt står mellom Manduca og Ergo New Generation. men er veldig usikker. Har planer om å bruke den til min datter på 15 mnd, og helst rugg bæring og når babyen i magen kommer. Jeg har ringslynge som jeg er veldig fornøyd med, men får ikke til ryggbæring med denne.
Nenya^juni2010 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Manduca er lengre i ryggen enn ergo, så vil egentlig anbefale den. Vi brukte ergo før, og den er helt fin den og bare litt kort i ryggen:) Når det gjelder ringslynga, har du prøvd å ta henne på på hofta og stramme passelig til og så svinge henne rundt på ryggen. Jeg gjør det hvis jeg skal lage mat el no og jeg har knøtten i slynga.
Annette78 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Tusen takk for svar. tror det blir en mandca jeg kjøper. har prøvd sånn du beskriver med ringslyngen, men føler at jeg må lene meg litt forover for at ikke snuppa skal sitte ubehagelig. noen andre som har noen erfaringer med formsydde bæreseler?
lillegutt mars o7 Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Hei =) Svarer på masse bæregreier idag jeg ;-) Jeg bærer Lillegutt på ca 17 mnd og rett over 10 kg i Ergo bæresele. Er kjempefornøyd!!! Sliter med bekkenet fortsatt etter svangerskapet,men kan fint bære Lillegutt i selen. Kan brukes på rygg,hofte og mage. Fra nyfødt ( med eget nyfødt-innlegg ) til 24 kg. Har egen sovehette som du knepper på hvis barnet sovner,slik at barnet får støtte til hodet.Lillegutt har sovnet der oppi mange ganger =) Har en lomme som du kan ha mobil og småpenger oppi. Gå inn på tettinntil.no,der finner du masse info,bilder og instruksjoner på alt som har med bæring å gjør!Pluss linker til nettbutikker hvor du kan få kjøpt bæreutstyr! Der fant jeg ut hva som passet best for oss! Lykke til som bærer,det er fantastisk =)
lillegutt mars o7 Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Ergoen er forresten veldig enkel å ta på,og den er veldig pappavennlig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå