9ta Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Er det noen som har erfaring med disse? Har tatt et par tester nå i noen dager og får opp 2 streker hver gang....en sterk og klar strek og den andre er litt svakere, er det sånn at begge strekene ALLTID kommer frem, men når man eggløsning så er begge strekene like sterke?? Er ikke helt inn i disse testene, så trodde at når man ikke har eggløsning at det bare er en strek som synes.
nr3 i mars Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg testet denne måneden med tester bra billigtester. Jeg fikk 2 tester (på ulike dager etter hverandre) der kontrollstreken var sterkere enn min strek, deretter en test der min strek var like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det er da 24-48 timer til eggløsning. Dagen etter fikk jeg bare en strek, kontrollstreken. Tipper det er slik at hormonet som blir påvist finnes først i svært liten mengde, og deretter mye, slik at det slår ut fullt på testen. Du fikk sikkert med en bruksanvisning? Der står alt forklart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå