Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg tenker at sett hvis fødseln skjer mens samboer er på jobb, kan man ringe ambulanse da?taxi blir jo ikke helt riktig å ringe, får cirka 2 mils avstand til sykehuset! kjempe teit spørsmål egentlig..he he:p
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 tror desverre kun du får ambulanse hvis det blir akutt. men er ikke sikker
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Hmm..ja det var noe sånt jeg var redd for!jaja, får ringe taxi da eller garderer seg med noen bekjente i nærheten!ELLER håpe det skjer når samboer er hjemme..he he he:-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Ja du kan vel få abmulanse? Hvis ikke så kan legen skrive ut en sånn lapp at du får gratis taxi (liten egenandel, husker ikke). Det gjorde i allefall legen min, tilfelle bf. skulle være på jobb når det skjedde. Nå slapp jeg å bruke den lappen da..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Det skal jeg få legen min til å ordne, man vet jo aldri når det skjer, må tenke på alle muligheter og være "beredt":-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Det er jo i svaert få tilfeller som ungen kommer ut etter bare noen veer. For de fleste av oss tar det maaaange timer med vondter för vi klare for å trykke ut ungen. Så oftest har man veldig god tid. Men en venninne av meg som har födt fem barn, har måttet ringe ambulansen etter den förste ria, og flere av barna har blitt födt rett etter. Den siste ble födt i ambulansen da den var på vei ut fra gården deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå