Gjest Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Hei! Svarer deg i en egen tråd, kanskje du ser denne lettere.. Ja, det var slik med meg også. Føltes ut som om jeg konstant gikk med en kynner hele tiden, er derfor veldig nervøs for hvordan det skal bli når jeg blir gravid igjen.. Bricanylen hjalp meg veldig, og har fått beskjed av legen om at hvis jeg kjenner samme symptomene da så får jeg resept på Bricanyl så jeg kan ta det når jeg føler at det blir for tøft. Lykke til, snakk med legen din om det
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hei, så koselig at du bryr deg sånn, Trassetrollet!! Det ble ikke akkurat noe bedre, så i dag ringte jeg legen og ble sykemeldt i to uker. Han sa ikke noe om Bricanyl, men det er kanskje ikke så mange som vet om dette? Har gått på den medisinen for lenge siden, men det var for astma... :-) Hvordan gikk det med deg, fødte du før tiden? Ser du er på prøver'n igjen, hvordan går det??
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Æsj da Fastlegene nevner det som regel ikke fordi de ikke vet at det brukes, mens legene på sykehuset bruker det en del på de som har mye kynnere. Gikk bra med meg Merket ikke at jeg hadde rier første tiden, trodde det bare var kynnere... Jeg fødte 11 dager før terminen;) Jeg er på prøvern igjen, litt prøve når vi vil prøving Men satser på en til Skal ha mensen til helga, så får vi se. Klaffet veldig fort med førstemann, så kanskje vi er like heldige denne gangen
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Å, så spennende! Med oss gikk det litt for lett med nummer to, hun var ikke helt planlagt... Men veldig koselig, da! Så da blir det spennende å se til helgen! :-)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Hadde du kynnere med nr 1 da? Godt det går lett, selv om det ikke er planlagt. Hehe Ja, jeg tar det som det kommer. Kommer nok ikke til å hoppe inn på 1.tri denne mnden
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Hehe... man må aldri si aldri! Min erfaring er i hvert fall at det går lettere med nr. 2! Nei, sist hadde jeg ikke kynnere før helt på slutten, så jeg syntes det var veldig tidlig i uke 17 denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå