Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg må bestemme når jeg er mett, for jeg er aldri mett. kan bli sulten 30 min etter en middag. Jeg blir sulten etter 5 min hvis jeg har spist ris, pasta, eller sånt. Jeg styrer så jeg ikke overspiser, jeg lever sunt, jeg trener..men går ikke ned i vekt.. kan det være matallergi?
Gjest Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Sannsynligvis heller feil sammensetning av maten. Se på forholdet mellom proteiner, karbohydrater og fett - hva dominerer tallerkenen til div måltider? Hvor ofte spiser du? HVA spiser du? Vi har ofte en oppfatning av at vi spiser "sunt" men om sammensetningen og balansen i kostholdet er feil vil du ikke gå ned i vekt. Drikker du nok vann? Helst over 2 l om dagen.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg er kostholdsfanatiker. så jeg har riktig fordeling av det ja:-) Jeg TORO jeg drikker nok. Ikke alltid like lett å følge med på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå