*Rutletutt* Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Her er morgengaven så godt som i boks:o) Jeg har vært på studio1 og hatt "morgengavefotografering";o) Kjøpte meg etlekkert hvitt blondeundertøy-sett og strømpebånd og ble tatt bilder av - veldig rart i begynnelsen, men GØY! Kvinnelig fotograf da;o) Fikk se noen eksempler før vi begynte, og det var virkelig bra - veldig smakfullt og lekkert, ikke noe vulgært eller noe. Skal på visningstime i morgen og velge ut 9 bilder til et album mannen skal få - tror han kommer til å bli overrasket...og å sette pris på det;o) Litt kult å se på når vi har vært gift i 50 år, at jeg faktisk så sånn ut da vi giftet oss, he he:o)
bejb25 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 har ikke akkurat kropp til å bli fotografert halvnaken tror jeg,men hadde vært kult og turt det.. søstra mi kan jo ta bilder kanskje?? :-) jeg tenkte kjøpe en klokke til samboeren min jeg da. han ha ønsket seg det lenge,og kjenner jeg han rett så får han ikke kjøpt det til seg selv så da kan jeg gjøre det:-)
Dizzie_mortil3 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Vet ikke engang om jeg får noen morgengave av ham... Men jeg valgte å kjøpe en lommelerke med inngravering. Tenkte også på klokke men mannen min har klokkedilla og har maaange fra før og er dessuten svært kresen på denslags..
Sivalur Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Endte med solbriller, han har sagt lenge at han ønsker seg nye, så klarte å stoppe ham fra å kjøpe selv i sommer, hehe.
*Rutletutt* Skrevet 9. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2008 Jeg var på visningstimen i går og plukket ut 9 bilder - de ble faktisk veldig bra:o) Var rart å se seg selv på slike bilder, men det var veldig smakfult og flott (så egentlig ut som en undertøys-reklame, he he). Gleder meg til å gi de til ham:o)))
moder3 Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Slå den da; jeg ga mannen et par høylandsfe.. hehehe. (Vi bor på småbruk)..)
frk Nilsen Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Har en plan om at jeg skal kjøpe nytt kamera, eller ny linse hvis han skulle finne på å kjøpe seg kamera før den tid :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Så artig å høre!!! Har en plan om å gjøre akkurat det samme til min kjære... Tenkte evt å lage en "pin-up" kalender i stedet for bok.. Grugleder meg... Hva måtte du betale???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå