Gå til innhold

Noen som har peiling på formsydde bæreseler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror valget mitt står mellom Manduca og

Ergo New Generation. men er veldig usikker.

Har planer om å bruke den til min datter på 15 mnd, og helst rugg bæring og når babyen i magen kommer.

Jeg har ringslynge som jeg er veldig fornøyd med, men får ikke til ryggbæring med denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner desverre ikke til de du nevner, men jeg har for ikke så lenge siden sydd meg en MeiTai, og den er genial å bære med synes jeg. Bruker den masse på mi lile på 18 mnd, og jeg kan faktisk godt bære min 4 åring i den også....

Og nå når lillebror kommer, så skal han bæres på magen i den...

Skrevet

Hei!

Manduca kan vel brukes til nyfødtbæring om jeg ikke husker feil (sjekk på nettbutikken til krusedull på www.krusedull.net - der står det om den). Med en ergo må du vel kjøpe nyfødtinnlegg for å kunne bruke den fra starten av. Husker ikke om det er 3 eller 5 mnd du må vente hvis du ikke har dette innlegget. Vi har selv en Patapum bæresele - den kan man bruke fra 5 mnd i alle fall.

Ellers har vi også diverse sjal (vevde fra storebror, skal kjøpe elastisk til babyen nå), og MeiTai. Disse kan jo brukes fra første dag:-) Og du kan jo bruke ringslynga til babyen fra første dag også!

Står endel omtaler på tettinntil.no - og der kan du også spørre folk som har ordentlig peiling (men da må du registrere deg på forumet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...