Annette78 Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg tror valget mitt står mellom Manduca og Ergo New Generation. men er veldig usikker. Har planer om å bruke den til min datter på 15 mnd, og helst rugg bæring og når babyen i magen kommer. Jeg har ringslynge som jeg er veldig fornøyd med, men får ikke til ryggbæring med denne.
lilios med 3 søte små:-) Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Kjenner desverre ikke til de du nevner, men jeg har for ikke så lenge siden sydd meg en MeiTai, og den er genial å bære med synes jeg. Bruker den masse på mi lile på 18 mnd, og jeg kan faktisk godt bære min 4 åring i den også.... Og nå når lillebror kommer, så skal han bæres på magen i den...
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hei! Manduca kan vel brukes til nyfødtbæring om jeg ikke husker feil (sjekk på nettbutikken til krusedull på www.krusedull.net - der står det om den). Med en ergo må du vel kjøpe nyfødtinnlegg for å kunne bruke den fra starten av. Husker ikke om det er 3 eller 5 mnd du må vente hvis du ikke har dette innlegget. Vi har selv en Patapum bæresele - den kan man bruke fra 5 mnd i alle fall. Ellers har vi også diverse sjal (vevde fra storebror, skal kjøpe elastisk til babyen nå), og MeiTai. Disse kan jo brukes fra første dag:-) Og du kan jo bruke ringslynga til babyen fra første dag også! Står endel omtaler på tettinntil.no - og der kan du også spørre folk som har ordentlig peiling (men da må du registrere deg på forumet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå