Gå til innhold

Hvor mye lån har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe hus som koster ca 3 mill, og vil da ha et huslån på ca 2.1 mill. Høres så utrolig mye ut synes jeg... Har ikke studielån eller billån da heldigvis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har billån på ca 150.000 og huslån på ca 1.250.000, og jeg er alene om det, så da burde vel 2.1 være greit om dere er 2 stykker

Skrevet

1.4mill i huslån 2 biler inkludert. Jeg har studielån. Går veldig fint.

Skrevet

Vi har faktisk huslån på 2.1 mill. +at vi begge har studielån:( Og vi har planer om å klare det på min manns inntekt neste år, så det gjenstår jo å se... Han tjener godt da.

Skrevet

Det lyder jo bra dette da:) Vi er 2 stk, så da må vi vel få det til å gå irundt med 2 barn:)

Skrevet

Tror vi betaler ca 14-15000 i mnd på huset nå, renta må jo snart begynne å gå nedover igjen! Det klarer dere sikkert fint;)

Skrevet

Vi har 2,2mill.

Etter anskaffelsen av hus gjekk begge merkbart ned i inntekt uforutsett. Det er kjedleig det!!

Håper renta stopper snart :/

Skrevet

Uff, hørtes ikke bra ut!! Kan vel ikke øke for evige tid den renta...

Skrevet

Vi har 580.000 nå. Ikke noe billån eller studielån. Men skal ta opp en million snart og kjøpe båt.

Skrevet

2,3.. og det er tungt. men jeg er student da, så vi lever stort sett på hans lønn, pluss min lille stilling på 25%.

Skrevet

har ikke begynnt å betale enda.. får ett huslån på ca 2 mill om noen mnd. regner med 15 000 i mnd..

ser ut som vi skal klare det fint..har ikke de best betalte jobbene,men skal gå lett rundt slik det ser ut nå..

Skrevet

1.2 mill. Bor i totalrenovert enebolig. Med denne regjeringen kommer renta til å stige mer, vent å se... Veldig glad vi ikke har tatt oss lån oppetter ørene ;)

Skrevet

800.000 har vi nå. Det er hus og to biler.. Men vi var i banken i går og hörte om 1 mill til, for vi skal kjöpe nytt hus ganske snart.. så får vi dette huset har vi 1,8 mill i lån. Skal beholde huset vi bor i nå og leie det ut, så kommer ikke til å merke sååååå stor forskjell..

Gjest Sauen og dingsen **1pp**
Skrevet

1.350 000, betaler ca 9000 i måneden. I tillegg fellesutgifter på 3700 i måneden. Bruttolønn på ca 650 000 i året totalt... Nå blir jeg student da, så det blir jo litt feil siden jeg ikke har noe bruttolønn lenger utenom deltidsstillingen, men inntekten blir den samme, pluss litt mer.

HAr i tillegg billån, er vel ca 70 000 igjen på det. Går helt fint=)

Skrevet

vi har lån på 600 000,- 2 inntekter, ingen billån, den betalte vi cash sist vi solgte huset. dette huset fikk vi driiiit billig av mamma, så når vi selger har vi masse i lommene:) jeg har bestandig hatt angst for å ha lån. ikke noe imot det, men liker det så absolutt ikke.

Skrevet

Har nok lån føler vi ;-) Liker å leve litt også :-)

Fort gjort å regne ut hva det koster i mnd i forhold til dagens rente, og så kjenner man som regel sin egen inntekt, husk å legge på litt i forhold til en renteøkning som enda ikke ser ut til å ha nådd topp, og tenk også over at boliprisene fortsatt kan falle litt ei periode.

Skrevet

Ingen billån, jeg har studielån på ca 170 000,- og felles har vi huslån på rett under 600 000,-

Skrevet

Vi er 30 og 34 og har null lån idag!!

Vi bygde enebolig for 10 år siden og har brukt mesteparten av pengene til å betale ned lån.Derfor kan eg nå være litt lenger hjemme i permisjon med mine tre søte små.

Vi har og hyttetomt og skal bygge ved sjøen til neste år så da blir det lån igjen men synes vi har vært flinke eg!!

Skrevet

Renta var foresten endel høyere da vi bygde enn idag..men alt handler om prioriteringer!!

Skrevet

1,8mill i huslån, 130000 i studielån..

Skrevet

Vi har 2 650 000,- Og nå betaler vi 17 200,- pr. mnd på det.

Synes det er MYE, men min mann har god inntekt så da går det fint.

2,1 er nok ikke noe uvanlig sum å ha i lån.

Skrevet

3,6 mill... Hehe

Vi har ikke fått solgt den andre leiligheten vår, så derfor har vi s høyt lån. Men vi leier den leiligheten ut nå da, så vi betaler selv kun på 1, 850 mill. Jeg har studielån, men vi har ikke lån på noen av bilene.

Skrevet

vi har huslån på 1,7. Billån + begge har studielån. Det går greit det.

Skrevet

Vi har ca.700.000 i lån på huset. Betalte ned studielån og kjøpte bil når jeg solgte leiligheten min. dnbnor sine nettsider har en greit kalkulator for å regne ut hvor mye dere må betale i mnd. Greit å vite hvor mye ekstra man må betale når renta stiger. Renta er vel egentlig ikke spesielt høy nå sett i historisk perspektiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...