Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Lurer på hvor stor sjanse det er for at den ikke virker... tok den etter ca 18 timer...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 den skal virke da. De skal jo taes innen 2-3 døgn, men det står vel på pakken/i pakkningsvedlegget.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Jeg har tatt 2 stk. i løpet av livet mitt. Å jeg har ikke blitt gravid noen av gangene.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Ingen av dem som har tatt pillene og ikke blitt gravid kan jo ikke vite om dem var gravid eller ei! dårlig formulert men du forstår sikkert??Dem virka ikke på meg!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Virka på meg, eller... jeg ble iallefall ikke gravid! Kan jo umulig vite om jeg hadde blitt gravid om jeg ikke hadde tatt dem. Tatt dem 2 ganger i mitt liv!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Jeg ble gravid da jeg tok angrepillen. Jeg tok de 12 timer etter samleiet.Har også en venninne som er blitt gravid med å ta de.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Ble gravid. Tok den etter ca. 12 timer. Legen sa at den er ca. 70% sikker.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Jeg tok den etter 9 timer, og det funket den. Men aner jo ikke - som andre nevner her - om jeg faktisk hadde blitt gravid uten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå