Love my kidz Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Er utrolig irriterende! Skjønner jeg må finne meg ny og det er jo ikke så enkelt.. Måtte bare få det ut ;-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 da hadde eg enten søkt barnehageplass eller begynt å letet etter ny dagmamma med en gang!
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Hadde litt av det samme problemet med den familiebhg vi hadde snuppa i.. Heldigvis fikk vi bhgplass etter 3 måneder.. Er veldig irriterende med sånne folk..
Love my kidz Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 Barnehage hjelper lite i vår arbeidssituasjon fordi vi jobber en del sene ettermiddager/kveld.. Er sjelden jeg får dagvakter. Er ekstrahjelp på butikk og får neste ukes liste på torsdager. Da ringer jeg dagmamman og gir henne spm om hun kan ta den og den dagen. Når hun sier ja mener jo jeg det er like bindende som når jeg sier ja til min sjef. Huff så kjedelig! Denne gangen var det bare en filleting til unnskyldning, ikke sykdom. Må ta runden på å finne ny ja, leit for både vi og gutten vår likte henne, hun er veldig flink med ham. Sjelden å finne noen som gidder å jobbe ettermiddager og litt kveld også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå