Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Gud så nydelige de var! Har et skikkelig dilemma når det gjelder dåpskjole altså! Så kanskje kjøpe ny er den eneste løsning..
Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Mange fine der. Men vi er så heldige å ha en som har gått i familien i ca 120-30 år... som er helt fantastisk fin!
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg har en fantastisk svigerinne som har heklet hver sin dåpskjole til guttene mine,som de kan ta med seg videre når de får barn =) Var sinnsykt mye å velge i på den siden,og det meste var kanskje veeeldig (over) pyntet for meg??
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Ja, mange av de var overpyntet...Vi har 2 som "går" i familien. Den ene har jeg og 2 av søskenbarna mine brukt+ søsteren min, og den andre er på hans siden. Den som er på hans side var over 100 år! Litt spesielt da, men synes det blir litt dumt når hverken sambo eller pappan til sambo er døpt i den! Farmora hans er døpt i den, og faren hennes, osv oppover.. men jeg vet ikke..Synes det er spesielt at den er 100 år, men ikke så spesielt når hverken sambo eller svigerfar har brukt den....åååå...Jeg aner ikke! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå