Gå til innhold

Hersens hormonspiral...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som går rundt med konstante menssmerter og ri-lignende smerter nedover i beina etter å ha fått satt inn Levonova hormonspiral ??

Vurderer å ta den ut..men da får jeg jo mensendritten tilbake....

anyone ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk satt inn kobberspiral. ogdet blør og blør og blør og blør... blir snart gal tror jeg. fikk i tilegg sopp også da. fordi jeg blør hele tia.. vet virkelig ikke om jeg orker dette altså!

Skrevet

JA!!! Eller det vil si, HADDE det... Satte inn spiralen 10 jun og første halvannen mnd hadde jeg konstante menssmerter omtrent og vondt nedover innsiden på lårene. Og en del småblødninger.

Plutselig fikk jeg en skikkelig kraftig mens, dette var i slutten av juli, og etter DET er alt i skjønneste orden.

Ikke vondt i magen, ikke vondt nedover beina og INGEN blødning etter det. Så nå er jeg knallfornøyd:-)

Er det lenge siden du satte den inn? Hvis ikke, så ordner det seg sikkert for deg også. Ingen hadde fortalt meg at man kunne få vondt nedover beina av den, så jeg ble litt overrasket kan du si, måtte faktisk ta smertestillende ved ett par anledninger for det verket så intenst.

Skrevet

Det er faktisk 2 år siden jeg satte den inn. Og JA - smertestillende må til...og det er ikke alltid det hjelper heller !!

Har vært på flere GU og innvendig UL - men alt er i sin skjønneste orden, er det de sier...

Men jeg er redd for at jeg har en "uoppdaget" infeksjon... Så vurderer nesten å fjerne den. Vil ikke bli steril - da får jeg heller leve med mensen altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...