Gå til innhold

Inn til mulig ks i morgen....ønsk meg lykke til ;-)


<3 coccinelle

Anbefalte innlegg

Skal innlegges i morgen hvis ungen fortsatt ligger i tverrleie. Det ble oppdaget sist mandag på ul at han lå på tvers enda fastlegen har skrevet hodeleie i flere måneder. Vet ikke om han hadde snudd seg bare for anledningen, men hvis han fortsatt ligger sånn blir jeg lagt inn i morra og ks på tirsdag.

Både håper og håper ikke han ligger sånn, men er litt nervøs for fødselen pga store blødninger sist, så hadde i grunn håpet litt på ks denne gangen. Men kjenner at jeg gruer meg litt også. Har aldri blitt operert før og gruer for alt fra bedøvelse til kateterisering (uff) - men tenker at det kan jo ikke være værre enn rier....

Dette ble masse tanker - lykke til alle sammen hvis jeg blir innlagt - skal komme med oppdatering. Det blir litt nedtur hvis jeg blir sendt hjem i morgen og da kan det i teorien gå over to uker til. Har termin torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!!!!! Du er dreven og erfaren, dette går fint uansett :-) Husk å oppdatere. Har termin i dag, jeg, så håper det skjer noe her også snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir KS i morgen tidlig! Har vært på sykehuset i dag og han ligger med hodet nedover nå men veldig høyt og ustabilt. Han har god plass til å bevege seg. Sikkert fordi det er nr fem og livmoren er tøyelig. Så uten at jeg måtte krangle ble det bestemt ks og jeg kjenner at jeg er både lettet og at jeg gruer meg til i morgen tidlig. Men får tenke på at i morgen kveld har jeg barnet hos meg. Fikk dra hjem i kveld etter å ha tatt CTG, ultralyd, målt blodtrykk og tatt blodprøver snakket med gynekolog og anestesi om inngrepet osv... Skal dra tilbake i kveld. Dere som har termin i disse dager får ha lykke til! Blir nok ikke her inne på noen dager. er nok ikke internettdekning på avdelingen for pasientene.

Lykke til alle sammen! Lillepusen - håper du slipper å vente lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...