Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg har fått en sykdom, som KAN gjøre meg ufør. Kan jeg tegne uføreforsikring nå? Eller er det for sent?
Gjest ->>- Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Du vil neppe få, og i så fall antagelig med unntak for uførhet som følge av den sykdommen du er diagnostisert med.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Det er nok forsent, kan ikke tenke noen forsikringsselskaper som vil gi deg det-
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Desverre, det blir nok som å forsøke å forsikre en bil som allerede er kjasjet, for å si det litt flåsete. Hilsen meg, som også har fått en diagnose som kan gjøre meg ufør. Har imidlertid kjøpt forsikring for mange år siden, men venter me då ta den ut til jeg virkelig trenger det - forhåpentligvis aldri.
Mom2Two Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Godt mulig at du får tegnet uføreforsikring, men da med såkalt reservasjon for den aktuelle sykdommen som kan gjøre deg ufør. Noen er kanskje så snille at du får forsikring med den sykdommen inkludert, men da kommer den til å være kjempedyr. En del selskap kan også finne på å avslå helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå