*Rutletutt* Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 For de som har små som sover i vogn i bhg, da;o) Jeg har bare en vogn, jeg - og den bruker vi i bhg også - ikke noe stress det....tenkte før Milla begynte at jeg måtte kjøpe en egen bhg-vogn, men så tenkte jeg "hvorfor det i grunn?" Hun sover jo best i den vognen hun er vant til å sove i (Bugabooen sin), så hvorfor bruke penger på en ny...
Gjest Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Nei, har hatt én vogn til begge ungene, og den står nå i barnehagen. Han sover sjelden i helgene, og hvis han gjør det så blir det i sengen. Han en billig trille som vi bruker av og til hjemme, men han er flink å gå (20 mnd) Herlig å ikke ha den vognen i gangen :-D
Mamma Mirabell Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 har aldri hørt om noen som har kjøpt egen vogn til soving i bhg.. og jeg har jobbet i en del bhg
Minnie Mom Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Vår har sovet inne i bhg så vi har ikke trengt det. Men vi kjøpte faktisk en som vi hadde tenkt å bruke. Hovedgrunnen var at vi ikke at den dyre vogna skulle stå ute hele tiden og bli stygg, så vi kjøpte en billig vogn til 400 kr. Viste seg at de sov inne så vi brukte den hjemme istedet.
*Rutletutt* Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2008 Syns det virker som om "alle" har egne bhgsovevogner her inne, jeg;o) Vi har vognen hjemme i helgene, for hun må sove i vognen for å sove på dagtid - men er ikke noe stress å ta den med hjem i helgene syns jeg. Har en trille hjemme også sånn i tilfelle vi skulle ha bruk for vogn uten å ha tatt den med hjem - men det har ikke skjedd enda...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Vi har egen vogn i bhg.. Gidder ikke stresset med å dra vogna frem og tilbake.. Kjøpte en brukt vogn på finn.no for 500 kr..
*Rutletutt* Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2008 Her står alle vognene inne - ellers hadde jeg ikke tatt med meg Buggisen i bhg, nei;o) Storebror sov bare inne i bhg, så trengte ikke tenke over det da;o)
Honningmelon Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Nei, har ikke egen sovevogn. Men, den står stort sett i bhg fra tirsdag til fredag. Tar den med hjem i helgene.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 Ja, hos oss har de en egen bod der vognene står når barnehagen ikke er åpen :-)
~Milly~ Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Ja, vi har egen vogn i barnehagen.. Kjøpte en brukt en, som står fast der. Vi sykler til og fra barnehage og jobb, og gidder ikke kjøre bare for å kunne ta vogna med fram og tilbake. Vi bruker vogna mye på ettermiddager og i helgene, så det hadde blitt mye styr med å dra vogna frem og tilbake =) Dessuten vil jeg ikke ha den fine vogna stående i barnehagen, hvor de blir klatret på, og herjet med av fremmede unger.. Skal vogna ødelegges, vil vi gjøre det selv!
*Rutletutt* Skrevet 7. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. september 2008 Hos oss står de inne i et eget "vognområde" i gangen ved avdelingen - veldig greit:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå