Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Sliter litt med depresjon, og jeg mistrives på jobben. Som ikke gjør tilstanden min bedre akkurat... Snakket såvidt med helsesøster og lege om dette, men ikke fått noe hjelp enda-blitt henvist til samtaler nå førstes. Blusset opp da jeg fødte min andre sønn for litt over ett år siden, og det har gått opp og ned i hele permisjonen. Ble enda verre da jeg startet å jobbe igjen. Er en arbeidsplass jeg ikke trives på og jeg ser det ikke er noe fremtidsjobb. Er et tungt fysisk arbeid og jeg merker fremdeles plagene etter bekkenløsning i graviditeten. Jeg har lyst til å studere og gjøre noe helt anna, men har ikke råd da vi er en familie på fire og vi er avhengig av to inntekter for å få det til å gå rundt. Vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre for å få det bedre med meg selv, gruer meg sinnsykt til å reise på jobb og misliker meg selv for at jeg er slik. Det tærer på meg selv, parforholdet og familien. Føler jeg er så sliten av å tenke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå