Gå til innhold

Noe godt til hjemmefødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp.. Om det blir hjemmefødsel, hva skal jeg servere til jordmor? Det kan ikke være så tidkrevende å lage, men det må være noe "spesiellt" siden det er i forbindelse med en fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha bakt boller og kanelboller på forhånd, og puttet dem i fryseren. Da er det jo bare å ta dem opp, la dem tine litt på benken (går fort), og lunke dem litt på rundt hundre grader i ovnen. Nyyydelig! :)

Men jeg slipper å tenke på dette da....helt uaktuelt med hjemmefødsel her i gården. Men jeg håper du får en flott opplevelse! :) Lykke til! :)

Skrevet

Må man virkelig servere noe til jordmor når hun er der på jobb og du skal føde??? Om noen skal servere noe som helst, så er det nå pappaen sin jobb (eller andre som er til stede) og ikke du!

Husk at _du_ er i sentrum og at du antakelig ikke sender bud på jordmor før fødselen er godt i gang, og om du tenker på boller da så tenker du for lite på deg selv ;-) Tviler på at jordmor forventer forpleining! Hun forventer nok heller å GI enn å få (får vi nå endelig håpe!).

Lykke til!

Skrevet

Hmm..servere jordmor noe? Hehe:-)

Det skal du nok ikke tenke på!

Hun er jo på jobb, og da er det jo vanlig å ha med niste, eller så kan hun jo event få smurt seg noen skiver hos dere.

Det er nok ingen jordmor med ansvar for hjemmfødsel som har tid til å tenke på mat!

Det er nok mye arbeid og stort ansvar at hun sikkert ikke rekker å bli sulten en gang;-)

Lykket til!

Du er virkelig tøff hvis du tør å ha hjemmefødsel..

regner med det ikke er din førstefødte siden du velger dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...