lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Nå har han blitt forkjølt igjen, sjer hvert år, og hele vinteren. Han har jo ikke vett å kle på seg, er 8 år, og jeg gir han beskjed hver høst og hver vår om at han MÅ ikke gå ut uten jakke på seg fordi han blir så fort forkjølet, og da hoster han hele natta, og ingen av oss får sove. Åh blir så irritert. Jeg kan jo ikke passe på han hele tiden når han ikke er hjemme heller. Har de på skolen mistenkt å la ungene kle på seg akkurat hvor lite de vil også. Har gitt beskjed der også om at han skal aldri gå uten jakke dersom det ikke er ordentlig sommer temperatur da, og det er det aldri før skoleslutt og etter skolestart. Har vært hjemme med han i flere uker tilsammen forige vinter.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2008 Gikk bra i natt heldigvis for oss alle. Jeg har ikke hørt han hoste 1 gang, og jeg er vanligvis den som spretter opp først når det skjer. Skal gi han i kveld også sambucol-styrker immunforsvaret, kan absolut anbefales, ga han det i fjord vinter, og etter jeg begynte med det har han ikke vært syk, men jeg begynte nok for sent, tror det var først i februar mars jeg begynte.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Kjedelig med syke barn. Godt å høre det gikk bra i natt. Min har ikke astma, men får alt som kan krype å gå av basselusker, jeg bruker å si at det er nok å blåse på han med litt kald luft så får han feber. Var ikke så veldig plaget i fjor vinter som alle andre vintre han har levd. Men hadde noen omganger med feber i fjor også. I fjor brukte jeg super undertøy fra sanpaper (tror det skrives sånn), og det var helt fantastisk. Følte dette hjalp veldig så han ikke ble så kald. I tilegg er det stilongs så det gjør at han lett kan rive av seg sokkene selv og skifte dem hvis han er våt i bena. Han har også begynt på skolen nå, og er nok ikke samme kontrollen der som i b.hage og hjemme. Kommer hjem i øsende pøsende regn med jakken åpen, men han må jo bare lære seg å lukke den selv. Men håper jo de følger litt med at han har på seg jakke når han går ut i fri minuttene. Han er en skikkelig frysepinne uten ett lite gram fett på kroppen så tåler ikke mye frost og kulde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå