Gå til innhold

har mest lyst å avlyse hele forbanna dåpen!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååååååååååååååååå!!

mannen reiser på jobb i morgen, og kommer hjem kvelden før dåpen... og han kan virkelig ikke skjønne hvorfor det skulle være noe problem å ordne alt alene med 2 unger!!

han som helst ikke vil ha begge aleine i hverdagen en gang!!

men å hente koldtbord til 30 mann, bake kaker, stryke klær, pynte lokaler sette ut bordkort og aaaaalt det andre skal jeg selvsagt klare aleine!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, forstår det er frustrerende!

Men du kan ikke få hjelp av foreldrene dine/svigers/annen familie eller venner da?

Skrevet

dropp det. ha dåp i kirken(hvis det er det dere skal)

og ikke noe mere...han kan da ikke forlange at du skal gjøre alt alene??

eller flytt den....

Skrevet

Skjønner det er irriterende og hadde blitt en smule fur selv.

MEN:

Få en taxi til å hente koldtbordet

Bak en kake om dagen som kan fryses ned etterhver, spør også om noen andre kan bidra.

Stryk klærne nå så er de unnagjort.

Når det gjelder pynt, jo enklere jo bedre.

Kast bordkortene og la helle gjestene prate med og hygges seg med de de selv vil.

Skrevet

Ingen som kan hjelpe deg da?

Dessuten så kan du vel ikke bli sur i og med at han faktisk er på jobb... Han kan vel ikke slutt i jobben fordi dere skal ha dåp?

Min samboer var knapt innom hjemme de siste ukene før dåpen, og jobbet også til 04 natta før.

Jeg ba om hjelp fra svigermor og min søster. De stilte opp de.

Dere får jo gjester i dåpen, og dermed er jeg overbevist om at gjestene dine gjerne hjelper deg om du ber om det.

Ene barnet er vel kanskje i bhg også? Og koldtboret kan du helt sikkert få tilkjørt om du ber om det.

Skrevet

Mannfolk!

Få de som lager koldtbordet til å kjøre det dit dere skal spise. Få søstre, forledre, svigers, besteforeldre etc til å bake kaker. Kan ikke mora de eller noen andre slektninger/venner hjelpe deg med å pynte?

Det ordner seg nok :)

Skrevet

be han stryke klea sine i kveld eller gå skrukkete

og dropp bordkort, det er mye hyggeligere så sitte der man har lyst å sitte.

så er du litt på vei iallefall.

bestill kaker hos en baker. :D

Skrevet

når dåpen har vært planlagt i 2 mnd og jobben ringte og lurte på om han kunne ta denne turen på fredag...så synes jeg faktisk han kunne sagt at ja, men jeg må hjem på fredagen og hvis di ikke kunne ordne det så kunne han takket nei, og heller tatt en annen tur!! er da ikke snakk om å slutte i jobben......

Skrevet

Sånn fleksibilitet at ikke de fleste i jobben sin, så jeg visste ikke at han hadde ett valg..

Men uansett, kan du ikke spørre andre om hjelp da? Alle gjestene dine skjønner vel at det kan bli litt mye alene?

Skriv lister på alt som skal gjøres. Del ut enkle oppgaver til andre. Begynn i morgen med en del av tingene. Dropp det som ikke er nødvendig (bordkort, den ekstra kaken osv osv)

Det ordner seg garantert!

Skrevet

ser nå at svaret mitt så en smule hissig ut!! var ikke sint ment mot deg!! men håper virkelig at morgen dagen blir bedre.. ALT har bare gått galt i dag!!

kan sikkert få noen til å bake, men resten må jeg ordne selv..og innstillinga hans er til å koke over av!!=////

joda hun fikser det hun... jeg trenger da ikke gjøre noe!! jeg kan komme og gå når jeg vil!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...