Gå til innhold

Johooo:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er dere i kveld da damer????

For ikke å kjede meg altfor mye, har jeg nå inntatt skravlesiden, for her er det jo ikke noe liv....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo på deg!

Håper du koste deg på skravle i går? Var litt opptatt med forskjellige ting i går kveld. Vi var på hytta i helgen og da blir det alltid ekstra klevask og rydding.

...men jeg klarte målet mitt med å legge meg før kl. 23, og det er jeg fornøyd med :o)

Skrevet

før 23 Trollmora.... det er deilig. Jeg har lagt meg mellom ni og elleve i to år snart, og nå lengter jeg egentlig etter å bli så voksen at jeg klarer å være våken litt lenger. Det hadde vært deilig å rydde huset på kvelden for eksempel, i stedet for å rydde det på morgenen. Koselig å stå opp til et hus i orden, men foreløpig er det tiden mellom 07 og 09 som er min storhetstid på ryddefronten. Da går det fort og effektivt unna i svingene.

Skrevet

Helgene fylles liksom opp av barn og mann og aktiviteter og dermed blir det lite dibbetid. I går kveld ga jeg vel rett og slett den nye serien på NRK en sjanse. Mannen lurte på om jeg skulle følge med på den. Da svarte jeg at med den utefrekvensen jeg har for tiden, så er det ikke så vanskelig å følge med på serier... Han lurte mer på om jeg trodde at jeg klarte å være oppe til det var slutt mange søndager på rad ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...