<3MammaMia<3 Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Er usikker nå,tok en graviditetstest tidllig i mårest.Venter mens på tirsdag,men det vare en veldig svak strek på testen. Kan jeg da si at jeg er gravid eller ska jeg vente til tirsdag før jeg kan være helt sikker? Noen som kan hjelpe meg? :-)
Heaven har født::) Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Min var også veldig svak,skyggestrek. Nå er jeg i min 26. uke. Tenker vi kan gratulere deg jeg:)
Sabina og gjengen Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 gratulerer:) en strek er en strek, sånn var det på meg, jeg tok test dagen før ventet mens og den var svaaaak, tok like gjerne 4 tester til påfølgende dager og de ble svaaakt sterkere hver dag, men første testen var bare såvidt jeg så skyggen av en strek på.. nå er tulla ventet om 6 uker så testen var iallefall riktig på meg
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 hurra, hurra! strek er strek... men er du som meg, tar nok en til på tirsdag for å være helt sikker. så en for å dobbeltsjekke. ...og kanskje enda en, for moro skyld.
<3MammaMia<3 Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2008 Håper den er rett,men er litt redd for å håpe for mye. Er så redd for å bli skuffet,har så lyst å bli gravid igjen:-) Så d bli vel å vente til tirsdag før jeg tør å si det sikkert:-) Men d lover jo godt når jeg leser deres erfaringer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå