mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Hei! Er det noen som har erfaring med den vogna? Og vet om det er mulig å snu håndtaket? Har egentlig ikke vært i tvil ang vogn, men så lurer jeg på når man har softbager, blir de da liggede "feil" vei??
Gjest Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Jeg har kjøpt TFK Joggster Twist, å den går det ikke an å flippe håndtaket. Men jeg har kjøpt med bag da, så da får jeg jo babyen mot meg. Men når jeg tar ibruk sportsdelen er det kun ifra. Her er en link fra barnevognguuiden.no ang twinner twist. Ser ut som en bra vogn http://www.barnevognguiden.no/trends-for-kids-tfk/tfk-twinner-twist.html
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 Tusen takk for svar!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 hei! jeg har nettopp kjøpt meg TFK Twinner Twist Duo, som søskenvogn. etter MYE om og men, kom jeg frem til at dette ble d beste alternativet for meg, da vogna er lun, veldig lett, enkel og legge sammen, og veldig liten og snerten -i forhold til Teutonia og Emmaljunga, iallfall... fikk grett plass i bilen og jeg har ikke plagsomt stort bagasjerom.... god plass til storesøster i setet, og bagen var hardbag, som jeg ønsket, og veldig fin! litt smal, syns jeg, da jeg er vant til emmaljunga edge-vogna, og den er jo svær...men jeg får i februar, så da blir jeg ikke avhengig av kjempetykk pose i vogna like lenge som sist, da jeg fikk i oktober.... prøvde med ymse dunposer, og de fikk fint plass. Bagen var lang, da, så bebiss har god plass å vokse på. ellers var vogna SUPERgod å lett å trille, med de svingbare forhjula!!! kjempegod !!!! prøvd med både en og to unger i. Håndtaket er ikke vendbart, nei... d er litt dumt, syns jeg å... ok å se storesøs å.... men d er ikke mange tvilling/søskenvogner som har vendbart håndtak, de jeg fant med d, tifredstilte ikke andre krav til vogna som jeg hadde..... fulgte med myggnett til bagen, og så kjøpte jeg med gjennomsiktig regntrekk til søskendelen så får storesøs kikke litt når vi er på tur til bagen skal jeg bare bruke d regntrekket keg har fra før. vogna har skivebrems, og den styres med håndbremsen; bremse litt, eller park.bremse kjempegreitt !! jeg gleder meg virkelig til å ta i bruk denne vogna, og kan allerede anbefale den på d varmeste !! lykke til med vognvalget !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå