Gå til innhold

Gravid uansett hvor svak den blå streken er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker nå,tok en graviditetstest tidllig i mårest.Venter mens på tirsdag,men det vare en veldig svak strek på testen.

Kan jeg da si at jeg er gravid eller ska jeg vente til tirsdag før jeg kan være helt sikker?

Noen som kan hjelpe meg? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok helt sikkert gravid. Var sånn jeg og fant ut jeg var gravid. Ta en til i morgen tidlig da vel. Så ser du sikkert den er sterkere. Sier gratulerer jeg:o)

Skrevet

jeg tok test 1 dag etter forventet mens og det var en så svak strek at jeg trodde jeg ikke var gravid. men jeg kjente på meg at jeg var gravid (har en gutt), så tok ny test etter 2dager ( clearblue) og 5 sek så sto det gravid.

så ta en ny test:)

Skrevet

utslag ER utslag. Den svake streken viser jo hormonet HCG - og når du er såå kort vei som før mens tilogmed, så har du veldig lite av det hormonet i kroppen. noen har så lite at det ikke blir utslag, mens andre får svaakt utslag. så når du får svakt utslag, så er HCG tilstede, og da ER du gravid! GRATULERER :)

Skrevet

Føler meg gravid,kanskje litt dumt å si det:-P Men jeg er ganske sikker på at jeg er gravid,traff på første forsøk sist også. Men jeg er redd å håpe for mye i tilfelle jeg ike er det,blir så skuffet.

Får prøve igjen snart å se om den er positiv:)*håpe*

Takk for svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...