Gå til innhold

Ferskt brød med NUGATTI og ISkald melk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naaaaaaaaaam!!!!!!

Kunne like greit hatt sukker på brødskiva! Men gud så godt nugatti er med iskald melk!!=D=D=D

Flere som ble sultne nå?;o) hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat skrapt fiskegratengforma og trudde jeg va stappmett, men nå kjenner jeg vannet rener i munnen ijen! Også jeg som spiste opp siste rest av nugatti sist uke! VRÆÆÆL!

Fristerinne! ;)

Skrevet

*ler høyt!* hjemme alene, lite å finne på! Noe må jeg da kunne friste med!

har trøkka i meg 3 brødskiver snart, men kjenner at det ikke er nok...Kommer til å ende opp rullende....=P

Skrevet

Hjemme alene her og så tiden går i fråtsing! Vært alene hjemme siden igår så dette kan sette sine spor! Hehe! Takk gud jeg har hund som trenger lufting! :) Syns d er herlig når jeg bare kan trøkke innpå evigheter med mat og ikke bli stappmett! herlig Helt til maten plutselig ligger og lurer i halsåpninga! Hehe!

Skrevet

Hehe! Akkurat det som er problemet, du vet ikke hvor mye du har spist før du gulper det opp igjen! Huff!

Heldig du som har hund da, hadde jeg hatt hun dnå hadde den også blitt tjukk...Bekkenløsning:( Heldigvis bare 4 uker igjen=D

Skrevet

ååå du din snik! nå ble jeg sugen! (jeg som egentlig bare er kvalm 24/7)

Skrevet

Se der ja! Kvalmen blir helbredet med litt nugatti....Huff....Husker godt 24/7 kvalmen ja...Heldigvis er det bare 1/7 nå...=D

Skrevet

SÅ lang tid tok det før lillejenta ble helt turbo! 3 Brødskiver med nugatti og vips! Så har man sentrifuga i magen=P hehe..Begynner å bli ganske vonde de sparkene jeg får!=(

Skrevet

Mmmmm, hva skal jeg gjøre nå som nugattisuget herjer?? Hehe! Og ikke gidder å gå til bensinstasjon og kjøpe! Skammeseg!

Skrevet

Har akkurat spist det samme selv. Godt ja;o) !!

Skrevet

Denne kvelden ska herved kalles l"a oss friste henne som er uten nugatti aften!" :)

Skrevet

Nugatti er et sånt pålegg man kan spise og spise av....Helt til man blir drittlei, og ikke spiser det på mange år!! Og da når du tar det frem igjen, er det like godt! Hehe..Måtte ha en skive til jeg også... men det er plass til mer:P

Sykt sulten i dag...Og hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm..

Skrevet

Jepp Anita! Innlegget var rettet mot deg! Hehe.. Neida, du får kjøpe deg nugatti i morgen!=D

Skrevet

Tro meg det står allerede på handlelista! :)

Jah, nugatti er en sånn ting man spiser seg stygg på og nesten ikke greier synet av før man plutselig tar ei skive og blir hekta ijen!

Jeg er stoooor fan av Nugatti Crisp på frokostknekkebrød! *sikle.sikle*

Skrevet

Jeg kan bare si dere at det er ikke det minste synd på dere jenter.... hos dere finnes det ikke nugatti i hus, hos meg finnes det ikke nugatti i hele landet... bare ekkel nutella... æsj

Skrevet

Takk Anita:) Lillebroren min kommer på fredag. Han har alt fått sms:)

Skrevet

Goe greier! :) Hva er vel livet uten Nugatti?? hehe

Skrevet

Husk at han må legge den i den bagasjen som sjekkes inn og ikke håndbagasje! Jeg ble stoppa me håndkrem i veska for det var visst flytende og kan jo ikke ta sjansen på at Nugattien bli inndratt! :)

Skrevet

Polarbrød med nugatti..... Mmmmmmmmmmmmmmmm :-)

Skrevet

Haha Kristin og Anita, jeg må bare le av dere!!=D

Dette ble det mest usaklige innlegget jeg har skrevet tror jeg, men gud så engasjerte dere er! I en så simpel ting som nugatti!

Har medfølelser for deg ja Kristin! Stakkar!!

Jeg skal iallefall ikke spise nugatti rett før jeg skal legge meg, lillejenta har nå holdt på som en gal, turner som bare det ennå... Uten stopp i 2 timer nå! Tro meg jenter; Det er MASSE sukker i nugatti!=) Hehe, men nugatti max er ikke det samme!!

Skrevet

Skal ike så masse til for å engasjere meg, ihvertfall ikke ang mat og andre gode ting som inntas via munnen!

Usaklig??? Det synes jeg jammen ikke! ;)

Heldigvis har suget gitt seg litt nå så hjernen ser alt litt klarere!

Hadde noen gått forbi leil me nugatti i veska isted hadde den personen mest sannsylig stått på lensmannskontoret og annmeldt meg for overfall i løpet av kun timer! ;)

Mens jeg hadde ligget på sofaen med en heeerlig sjokoladebart! :)

Mmmmhmhmhmh. fankern nå sniker suget seg på ijen! *sikle*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...