Gå til innhold

truende abort....

bamsemumsa m/3åring+spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der er jeg nå..... Huff..

Har jo småblødd i noen uker. I dag bare rannt det.. heldigvis var jeg i nærheten av en do....

Ringte legevakta, men der kom jeg ikke igjenom så ringte føden.

Snakka med en hyggelig jordmor. Hun måtte snakke med vakthavende lege og få han til å ringe meg. Skulle bare sette meg ned og ta det med ro i mellomtiden. Etter ca 5 min ringte hun tilbake, måtte pakke toalettsaker og komme med en gang....

Tok UL. Først kunne han ikke finne hjertet og vi trodde et øyeblikk at vi så på et dødt foster.... Han lette litt til og fant det heldigvis!!!

Måtte ta det med ro og ikke ha for høye forhåpninger.....

Er bare så glad det ikke var over!!! Dette skal gå bra!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette må jo bare gå bra... krysser fingerene for deg og dine.... :)

Skrevet

Dette skal gå bra vettu:)

Hvor langt er du på vei?

Lykke til videre:)

Skrevet

14+4

Skrevet

Uff! Krysser fingre og tær! Lykke til og LIGG I RO! ;-)

Skrevet

Takk alle sammen.

Nå skal jeg prøve og sove...

Skrevet

Er redd ikke dette går bra likevel...........

Masse blod i dag igjen.....

syns det er LENGE å vente på UL i morra....

Skrevet

Huff så trist, håper at alt går bra med deg :o) Hvor mange uker er du? Krysser alt jeg har for deg, MASSE lykke til!!

Skrevet

er 14+5 i dag....

prøver å holde motet oppe, men ikke lett...

Skrevet

Hvis det er noe trøst så blødde jeg GODT i en hel uke uten at noe skjedde.... Og det var IKKE noe galt i det hele tatt. Da rant det, sånn som du sier. Skiftet bind hver andre time....:S Så vær positiv!

Skrevet

Hei. Jeg begynte å blø i uke 13 og blødde da kraftig i 4 uker. Så det er absolutt håp for deg. Håper alt går bra.

lykke til.

klem

Skrevet

Æsjameien! Har du noe vondt eller bare blør det? Om du ikke har vondt, så er jo det et godt tegn da!

Skrevet

.:(HerQ):.

tok du noen forhåndsregler da eller gjorde du alt som vanlig?

Vet ikke hva jeg skal gjøre... noen sier man skal legge seg ned og ikke gjøre noe, men andre mener at mister man så mister man, ikke noe å gjøre med det....

Skrevet

Jeg har opplevd det du forteller. Hadde jeg vært deg, ville jeg lagt meg ned. Vær nøye med bakterier og infeksjoner osv... Blødninger kan mange ganger ende med friske barn!

Lykke til!

Skrevet

Krysser fingrene for deg!!!

Fikk selv beskjed om at sa dessverre var uungåelig i uke 11+2, men er fortsatt gravid og nå i uke 17. Jeg blødde også masse og fikk beskjed om å ta det med ro.

Skrevet

Ønsker deg all lykke til! Jeg føler virkelig med deg!

Skrevet

Hold motet oppe!! Blødde selv som bare det i uke 13, er nå i 23, og alt er bra. Ta det med ro og slapp av, så går dette forhåpentligvis bra! Jeg krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...