Gå til innhold

Jeg ELSKER mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

min så enormt mye. Kan sitte på kino å savne han, eller om han er på tur en helg.. Leser så mye rart her inne, og unner alle denne gleden ved å elske et annet menneske!!

Vi er gift, har barn og skal ha en til. Men dette blir bare sterkere og sterkere for hver dag som går..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker også mannen min. Det går ikke en dag uten at jeg takker høyere makter for at jeg var så heldig å få ham og barnet mitt.

Jeg føler meg som verdens heldigste og er veldig lykkelig..

Og, ja, vi kan fremdeles småkrangle om husarbeid og klesvask, men det stikker ikke dypt. Vi elsker hverandre veldig høyt.

Skrevet

Det er godt vi er flere. Finnes ingen jeg kan bli så sint på som han, men han er mannen min, og han er verdens mest fantastiske mann!

Noe av det beste jeg vet, er å krype inntil han i sengen etter en jentekveld/tur på byen med mine galne single venninner som prater om nye menn hver dag!

Han er så trygg der han ligger å snorker, hehe :-)

Skrevet

Jeg ELSKER å mannen min nokka så sinnsykt, jeg lengter meg nesten syk etter han når han er borte,gleder meg like mye hver gang han kommer ifra jobb og elsker og sovne i armene hans om kvelden::))) Det er en skikkelig deilig og berusende følelse, gleder meg virkelig til å dele ett langt godt liv ilag men han.

Ja vi kan være uenige, vi kan krangle om småe bagatella som rydding, vasking og barn men i bunn å grunn så respekterer vi hverandre og elsker hverandre:)))

JEG ELSKER MANNEN MIN;;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...