gerd Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg er opptatt av å ikke være for vanlig eller for sær. Jeg liker litt oppkallig og skal ikke ha lange navn og ikke dobbeltnavn. Hva er best av: Lars Bjørn Anders Olav Reiel Vebjørn Bjørnar Knut Inge Andre forslag i samme gata?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Olav er best:) Johannes også Johan:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Lars eller Anders
Gjest ->>- Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Knut og Olav er de jeg liker best. Men alle var i grunn fine, skjønt jeg hadde nok ikke gått for Bjørnar, Inge eller Reiel. I samme gata tenker jeg Erling, Nils, Alfred og Gustav.
Sweet caramel Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Anders syntes jeg er finest av disse navnene:-) Ellers er Erlend og Vegar to fine navn:-)
Gjest Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Av disse likte jeg Olav og Andres best. Foreslår Aksel/ Axel.
Jenny-penny Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 Olav Anders Lars Vebjørn er de jeg liker Peder, Johan, Erland, Sivert?
prebs Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Lars - liker veldig godt, kunne brukt selv Bjørn - et koselig navn Anders - liker også veldig godt Olav - liker veldig godt, vurderer det selv Reiel - aldri hørt før, likte ikke Vebjørn - fint Bjørnar - ikke så glad i Knut - fint Inge - ikke så glad i Nå har jeg ikke sett andre forslag du har fått, men jeg liker godt: Sigurd Sigbjørn Sverre Eirik Eivind Erik Torstein Tore Håkon Hallvard
hit og dit Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 Olav og Vebjørn er fine av desse. Ellers så er Eirik, Sverre, Jostein og Sigurd navn i den sjangeren som kan vera fine.
Skravlemamman Skrevet 7. september 2008 #12 Skrevet 7. september 2008 Her liker jeg Lars og Olav. Andre forslag : Halvor, Erlend, Endre og Elling:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå