Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge varer reaksjoen?

Og hvor høy feber er akseptabelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det bare eldstegutten som reagerte litt. Han fikk feber etter va 10 dager, men den var ikke høy (lå vel mellom 38 og 39 grader)

Var over etter ca 2 dager.

Hva som er akseptabelt vet jeg ikke ;-) Hvordan er almenntilstanden da?

Skrevet

den er vannvittig dårlig. Enten så hyler hun, eller så sitter hun helt helt stille. Orker liksom ingenting stakar (men det er jo ikke så rart med feber da) febern var 40,3 sist jeg målte (for en times tid siden)

Skrevet

Off, forstår at du er bekymret. Hva med å ringe legevakten og spøre hva de mener?

Kan jo være noe annet enn vaksinen også..? Jeg trodde minsten reagerte på den, men da var det halsbetennelse :-S

Skrevet

Tuppeline her hadde feber rundt 40 i tre dager, da den var høyest 40,7 snakket jeg med legen, som sa de ikke kunne gjøre noe egentlig. Måtte bare gi paracet og passe på at feberen gikk ned.

Skrevet

Har snakka med legen (eller en sentralborddame) Fikk beskjed om å gi paracett og komme innom i morra hvis hun fortsatt har feber (har hatt feber i tre dager) Men hun har sova (endlig, har nesten ikke sovet på tre døgn, så jeg har ikke tenkt å vekke henne) Håper på at feberen går ned når hun får paracet.

merker at jeg takler det sinnsykt dårlig når hun er sånn. jeg syns det er utrolig ekkelt. Sikkert fordi hun er så liten ennå at hun ikke kan fortelle oss hvor dårlig hun faktisk er (eller ikke er)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...