Gå til innhold

Mannen min reiste ut i sinne etter at jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde sagt at du momler like mye som faren din, og når jeg hadde sagt det så angret jeg voldsomt at jeg hadde sagt noe negativt om faren...det hører med til historien at min mann snakker veldig lavmælt og han må si ting to ganger før jeg har skjønt hva han sier..

før han reiste så heiv han den ene nye koppen på gulvet (heldigvis så knuste den ikke) og tastaturet til pc han i gulvet..dermed så farte han ut! uten nøkkel til å komme inn med og heller ikke mob eller lommebok..dette er 2 timer siden han tok bilen å kjørte.....

aner ikke hvor han er hen og jeg håper så inderlig at han kommer hjem i kveld.....jeg må lærer meg å ikke bli så forbanna sinna på forskjellige ting *sukk*

jeg har meg selv å takke for at jeg sa dette til mannen min som jeg elsker over alt på jord.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tålte han ikke DET? Nærtagende mann du har.

Skrevet

Hmmm... det var da voldsomt til reaksjon for noe jeg ville kalle en ubetydelig kommentar..

Skrevet

Hm, uten at jeg vet noe mer, vil jeg jo si at det var HAN som ble sint og ikke du?!

Ble han så forbanna kun fordi du sa at han mumler?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Antar dere har diskutert/krangla noe før idag? Eller at det er noe som plager han? For at å bli SÅ sur for en så liten ting, det er rett og slett barnslig. Og du har gjort første feilen, klandrer deg selv! JA, dumt at du sa det, men herlighet...det finnes verre ting å si!

Skrevet

DU må lære deg å ikke bli så sinna?????

Vet om en annen som burde lære seg ett og annet jeg... Høres ganske unormal ut den mannen din.

Skrevet

Dere kan jo ikke si det før dere vet mer enn dette???

Kan hende han har noen problemer med faren sin eller noe..

Siden du ble lei deg og angret så må det jo ligge noe mer i det enn at han momler?? Og at han momler like mye som faren sin..

Skrevet

Faren hans har gått til logoped vet ikke om han gjør det ennå...da jeg traff mine svigerforeldre for første gang for 3 år siden så hadde jeg store problemer med å skjønne hva han sa....men nå "snakker" han bedre men ganske lavt :(

han har ikke så godt forhold til sine foreldre som det jeg har...

greit han kunne bli sint pga jeg snakket stygt om pappan hans men det får da være måte på hvor sint han skulle bli da *Sukk*

jeg er nok ei jente som vet hvor skape skal stå og det har vært en del diskusjoner/krangling både i dag og senere tid :(

nå er det 3 timer siden han reiste og jeg aner ikke hvor han er hen....jeg er trøtt og vil legge meg men tror jeg tar soffan i kveld/natt

orker ikke å ligge oppe i 2 etg...

det værste er at jeg ikke får tak i han siden han ikke har mob med og heller ikke penger.....vet at han har disel nok på bilen..

ikke har han kamerater i nærheten heller han som var forlover i bryllupet vårt i sommer bor 8 mil unna, og foreldrene bor 25 mil unna...

det begynte med at jeg kom ned i stua og spurte om han hadde skiftet på Linnea og jeg trodde han svarte nei, så jeg gikk på bade for å skifte på henne....og da sier han at han hadde gjort det, og da svarte kanskje jeg at du må lære deg å svare litt høyere enn det du gjør osv...

så fikk jeg sagt at du momler like mye som faren din.....

da var sirkuset i gang hørte han heiv både det ene og det andre bortover gulvet, og han stormet ut og raste av gårde...

så her sitter jeg og ikke vet jeg hvor han er....

han skal på jobb i morra og han har firmabilen her hjemme så en gang i løpet av kvelden/natta må han jo dukke opp....

Skrevet

sorry, må le litt, dette var jo rett og slett en komedie. han er veldig nærtagen han mannen din. hadde ikke brydd meg, han kommer vel hjem etter at han har roet seg;)

Skrevet

Voldsom overreaksjon fra mannen din sin side mener nå jeg. Det virker som han overkompanserer for noe han ikke har fått ut av eder og galle tidligere! Hadde ikke värt nådig når han kom inn döra etter lufteturen sin altså! Synes det er latterlig av en voksen mann å ta sånn på vei for en liten kommentar!

Skrevet

Mannen din overreagerer noe helt vannvittig!! Det må jo ligge noe mer bak det sinnet hans...

Jeg hadde nok blitt ganske så irritert om mannen min hadde stormet ut og blitt borte så lenge uten å gi lyd fra seg over en slik filleting....

Kan du ikke si noe til han du da? Høres ut som du må liste deg rundt på tå for å ikke skake han opp...

Skrevet

ja han er litt for nærtagen verre enn det jeg er !

det var vel akkurat det som tok den siste dråpen at jeg sa at han momlet akkurat som faren, synes heller ikke at jeg sa noe galt, men han synes tydligvis ikke det :(

har ikke peiling hvordan han er når han kommer hjem i kveld/natt

tror han fortsatt er sur på meg...

og jeg tenker det verste at han vil gå fra meg for jeg har aldri sett han så sinna som i kveld! han er ikke den som blir sinna, heller jeg som tenner på alle pluggene hvis det er noe..han er liksom mere bedagelig...men tydligvis ikke i kveld!

Skrevet

Huff, kjedelig situasjon!

Føler med deg, vet alt om at bagateller kan bli STORE ting, bare humøret er dårlig nok, man har sovet alt for lite, jobben er drit osv osv. Skal ofte ikke så mye til før det renner over, om begeret er nesten fullt over allerede....

Håper for din del at han kommer hjem snart slik at du slitter engste deg og får sove godt (iallefall bedre) i kveld/natt!

Lykke til med praten dere nok må ha i morgen. :-)

Skrevet

å nei jeg lister meg aldri rundt på tå for det er jeg som vet hvor skape skal stå hehe.....han og jeg er utrolig sliten om dagen sikkert derfor han har kort lunte......

tror ikke jeg kommer til å kjefte på han når han kommer hjem det blir bare vondt verre :(

Skrevet

der sa du det jau jau feskehau han misstrives så inni granskauen på jobben og det går utover meg når han kommer hjem han er sur og sliten osv.....men han kan ikke si opp jobben før han finner noe nytt heller.....

ja vi må nok ta en prat i morra eller når han evnt dukker opp i kveld

noe jeg håper på.....nå har han vært borte i snart 4 timer!!

begynner å bli litt redd nå kanskje han har kjørt av veien for her har det regnet store mengder i kveld.......

Skrevet

Nei det hjelper jo ikke å kjefte, det er sant det.. Men, dere må ta dere en alvorsprat sammen, for sånn kan dere jo ikke ha det. Han må jo tåle litt også.

Skjønner godt du blir redd når han blir borte så lenge!

Lykke til! Håper dere finner ut av det uten for mye krangling.

Skrevet

Syntes ikke han tålte så mye da.. men det kan være andre ting som ligger bak? her er det heftige diskusjoner og, men vi går aldri ut i sinne, har lært å si unnskyld og tvunget oss selv til å bite i det sure eple og snakke ut om ting:) Håper han kommer hjem snart så dere får snakket ut om det:)

Skrevet

han kom hjem 2230 da hadde han kjørt bil i nesten 4 timer

vi har spist ostesmørbrød og nå skal vi legge oss..møtte han i døra og da begynte jeg å grine hørte på han også at han sippa litt...

Skrevet

måtte avslutte pga mannen min kom opp...

tror nok han var lei seg han også......men jeg fikk ikke noe annet svar fra han at han hadde bare vært ute å kjørt! han hadde heller ikke vært hos noen....så nå går jeg å legger meg er trøtt som ei strømpe

tror ikke det blir noe mere prat om denne episoden heller

han er ikke så snakkesalig som jeg er dessverre.....

natta

Skrevet

DUumå være utrolig tålmodig, jeg hadde aldri funnet meg i å bli behandlet slik som det. Om du virkelig vet hvor skapet skal stå....ja.. Og i tillegg sier du at du må lære deg å dempe sinnet ditt (eller hva du skrev).

Jeg håper ikke du finner deg i slike utbrudd ofte, det er verken sunt for deg eller ungene dere evnt har.

Håper du får sove godt og at mannen din gjør opp for seg.

Gjest Sauen og dingsen **1pp**
Skrevet

For alt jeg vet kan jo dette være noe som er skikkelig sårt for ham og at det ligger mer bak dette, så jeg vil ikke si noe om hvem som er ulven her ihvertfall... Men jeg tror jeg forstår dere begge to.

Håper det ordner seg og at det er glemt i morgen=)

Skrevet

God morgen panda.

Så utrolig kjedelig at A stakk ut. Noen vil nok si at det er utrolig barnslig. MEN nå er det jo sånn at man vet jo ikke om det ligger noe mere bak det. Dersom han ikke trives på jobben som du sier, så har han nok mye og tenke på og da fyker man gjerne litt lettere opp. Sånn har jeg hatt det.

Forsøk og tenk sånn at det kanskje var like greit at han føyk på dør. Om han hadde blitt hjemme så kunne det lett ha blitt en kjempe krangel hvor mye vondt og stygt kunne blitt sagt.

Uansett så tok A det valget at han føyk ut og mente det var det han trengte der og da. At faren mumler når han prater er tydelig et problem siden mannen går til logoped. Kan godt hende at det faktisk er et problem for A og bli sammenlignet med faren sin pga. det, for alt du vet kan det hende at farens mumling har skapt problemer i familien.

Kan være så mange grunner til alt mulig i grunnen.

Hovedsaken er at A har kommet hjem igjen. Håper han finner en ny jobb snart.

Husk også at det har vært mye som har skjedd de siste årene. Dere har fått barn, bygd hus hvor han har gjort ganske mye selv, dere har giftet dere og att på til så misstrives han på jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...